تاریخ انتشار:۱۲:۲۱ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: عصر دنا - رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: دستگاه های خدمات رسان گچساران از جمله برق و آب و فاضلاب به تکلیف قانونی خود در زمینه روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن از جمله سایت شهید سلیمانی عمل نکرده و این امر موجب کندی اجرای این طرح شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد رضا عابدی افزود: با توجه به اینکه طرح های نهضت ملی مسکن جزو اولویت های مهم دولت است انتظار می رود دستگاه های اجرایی نسبت به این موضوع توجه و حساسیت ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: نبود آب مشکل اصلی اجرای این طرح بوده زیرا نیاز اولیه برای ساخت و ساز است که در حال حاضر، آب با تانکر حمل می شود تا کارها به پیش برود.

عابدی تصریح کرد: عملیات ساخت بیش از ۲ هزار و ۷۵۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف این شهرستان در دست ساخت است.

وی ابراز کرد: ساخت بیش از ۸۶۴ واحد از این طرح نهضت ملی در قالب سایت شهید سلیمانی و ۱۶۰ واحد در قالب سایت جهاد کشاورزی در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در دست اجراست.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: همچنین بیش از یک هزار و ۷۳۴ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطقی مانند خامی، خنگ بنار، جاده اسلام آباد، جاده پا زنان و کوی کارکنان دولت گچساران در دست ساخت است.

عابدی تصریح کرد: هم اکنون هفت سایت نهضت ملی مسکن در گچساران در حال ساخت است که پنج سایت آن از سوی راه شهرسازی و مابقی از سوی بنیاد مسکن در حال اجراست.

وی ابراز کرد: این طرح ها به صورت مجتمع های ۱۲ ،۱۶ و ۲۰ واحدی به مساحت بیش از ۱۰۰ متر در حال ساخت است.

عابدی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در این شهرستان ۱۵ تا ۹۰ درصد است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین