تاریخ انتشار:۱۱:۳۱ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرف یک سال گذشته تاکنون با جایگزینی ۱۹ هزار چراغ به جای لامپ های سوخته معابر تاریک استان روشن شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
عصر دنا _ محمد مرادی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ لامپ کم مصرف در معابر استان نصب شده است.
وی با اشاره به نقش مدیریت مصرف برق به ویژه در فصول گرم سال تاکید کرد: تفاهم نامه اصلاح شبکه روشنایی معابر استان برای جایگزینی لامپ های کم مصرف با چراغ های لاک پشتی با بخش خصوصی بسته شده است.
مرادی عنوان کرد: براساس این تفاهم نامه ۱۰۰ هزار چراغ معابر مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با لامپ های کم مصرف جایگزین می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در این طرح جایگزینی سیستم‌های روشنایی پرمصرف با هدف کاهش مصرف انرژی، کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای در مقیاس کلان، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و در نهایت کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی انجام می شود.
وی ادامه داد: با توجه به درجه حفاظت بالای لامپ‌های LED، این نوع از لامپ‌ها بر اساس تکنولوژی‌های جدید تولید شده و به همین سبب به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و از کیفیت روشنایی بالاتری نیز برخوردار است.
مرادی بیان کرد: براساس تفاهم نامه دیگری که به تازگی منعقد شده ۱۰۰ دستگاه سکسیونر هوایی موتوردار به تجهیزات صنعت برق استان افزوده می شود.
"سکسیونر" نوعی کلید است که برای قطع و وصل جریان برق در پست های فشار قوی و متوسط کاربرد دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی شبکه فوق توزیع برق منطقه دژکوه از دیگر برنامه های عملیاتی امسال برای خدمات رسانی در حوزه صنعت برق استان است.
وی عنوان کرد: برای تحقق این سه برنامه راهبردی شرکت توزیع نیروی برق در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده است.
بیش از ۳۰۰ هزار اشتراک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود ۶۰ هزار اشتراک آن روستایی و مابقی در شهرهای استان هستند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین