کد خبر: ۲۳۰۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۵۷ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه به عنوان سفیر استان در لیگ دسته سوم کشور بدون هیچ گونه حمایتی بار فرهنگی و ورزشی استان را به دوش می‌کشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نشست رسانه‌ای رئیس هیات فوتبال، مالک، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه عصر امروز در سالن کنفرانس اداره تربیت بدنی دهدشت برگزار شد.

سید ایرج کاظمی‌جو در این نشست به اشاره به اهمیت فرهنگ سازی رسانه در حوزه ورزش گفت: رسانه در نگرش و گرایش مردم به ورزش اثربخش است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه به اقدامات اجرایی هیئت فوتبال و پشتیبانی تیم اتحاد اشاره کرد و افزود: میلاد میداوودی بازیکن اسبق استقلال سرمربی تیم را برعهده دارد و سال اول تیم را در لیگ سه نگه داشت.

کاظمی‌جو گفت: امسال هم با درایت سرمربی و با کمک دستیاران برای دومین بار تیم به دور دوم راه پیدا کرده و در دور نهایی لیگ سه در شهرستان تیم داریم.

وی با اشاره به سختی‌های تیمداری در شرایط فراهم نبودن زیرساخت‌ها، خواستار حمایت مسئولین از تیم اتحاد شد و گفت: تیم خصوصی است ما توقع نداریم از اعتبار دولتی برای ما هزینه شود اما امکان کمک وجود دارد.

کاظمی‌جو با بیان اینکه در این دور هیچ گونه کمکی تاکنون از سوی مسئولین و ادارات به تیم نشده است،افزود: در دور گذشته با هماهنگی نماینده مردم در مجلس شرکت پتروشیمی و بنیاد علوی کمک‌هایی ارائه دادند.

وی ادامه داد: برای پیشرفت اتحاد دست هر شخصی با هر تفکر سیاسی را می‌فشاریم.

محمد جلیل‌فر نیز سیاست‌زدگی کهگیلویه را مانع توسعه این شهرستان خواند و با اشاره به منابع غنی زیربنای توسعه در استان اعم از منابع زیرزمینی و نیروی انسانی تصریح کرد: با این وجود اما در سطح استان به خاطر سنگ‌اندازی و کم لطفی و کوته‌بینی موفقیتی حاصل نشده است.

مالک و رئیس هیئت مدیره اتحاد کهگیلویه عمق مشکلات و بن بست بودن دهدشت را یادآور شد و با اشاره به اینکه در حال حاضر تیم اتحاد کهگیلویه از مرحله اول عبور کرده و در مرحله دوم لیگ سوم کشوری قرار دارد، گفت: با این حال تیمی قوی و 100 درصد لر که 80 درصد یعنی از 24 بازیکن، 18 نفر بومی هستند، و حتی چند بازیکن غیربومی ما نیز لرزبان ایذه ای هستند است در لیگ داریم و به ساختن آن فکر می‌اندیشیم.

دست یاری تیم اتحاد کهگیلویه به سمت مسئولان؛ اگر حمایت نباشد به بن‌بست می‌رسیم

وی به مشکلات اشاره کرد و ادامه داد: زمین ورزشگاه اصلا نور و روشنایی نداشت و به تازگی می خواهند برای آن فکری کنند. زمین حالت خاکی است و چمن ندارد، امکانات خیلی پایین است و چون تنها تیم شهرستان هستیم که در لیگ کشوری حضور داریم می طلبد فرماندار شهرستان و ادارات کمک بیشتری کنند.

مالک باشگاه اتحاد کهگیلویه گفت:با توجه به اینکه ادارات و سازمان های دولتی تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی وظایفی در قبال افراد جامعه دارند، انتظار هست وقتی زمینه کار فرهنگی و اجتماعی برای شاداب سازی جامعه وجود دارد، پای کار بیایند و کمک کنند برای اینکه اسپانسر و حمایت کننده داشته باشیم، تیم اگر سرپا باشد و وارد لیگ 2 شود، شرایط خیلی متفاوتی ایجاد خواهد شد، و به شاداب سازی جامعه کمک زیادی خواهد کرد.

میلاد میداوودی با قدردانی از لطف مردم شهرستان نسبت به تیم گفت:همه دست به دست هم شرایطی فراهم کنیم اتفاق مهمی در فوتبال کهگیلویه رقم بخورد.

دست یاری تیم اتحاد کهگیلویه به سمت مسئولان؛ اگر حمایت نباشد به بن‌بست می‌رسیم

سرمربی اتحاد کهگیلویه با بیان اینکه از نظر زیرساختی شرایط مطلوبی نداریم، افزود: حتی زمین ورزشگاه مناسب بازی نیست.

دلباز قائم مقام مدیرعامل نیز دغدغه خود را حمایت شهرداری و مسئولین ادارات از فوتبال دانست و گفت: با وجود همه مشکلاتی که سد راه شده است فوتبال ما حتی در دوره کرونا تعطیل نشد.

lمشاور تیم اتحاد کهگیلویه با بیان اینکه 40درصد بازیها در دهدشت برگزار می شود، بیان کرد: برای اسکان ورزشکاران به یک خوابگاه 30 تختی نیاز داریم.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تیم داری با این شرایط حاکم بر تیم تنها ابروی کهگیلویه را برده، هر جا رفتن جنجال و زد و خورد راه افتاده برگشتش تو استان هم دعوا و زد و خورد
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
تو اصفهان رفتن زد و خورد کردن، توی ایذه و دهدشت و ... هم‌همینطور ، طوری که تیم های رقیب حاضر نشدن در زمین تیم اتحاد بازی کنن بازی بردن گچساران بدون تماشاگر اخه شما که در حد لیگ یک و برتر نیستین و امکانات شهرستان و بودجه ی هم نیست لا اقل با اخلاق آبروداری کنید نا سلامتی شهر ما ۲ هزار سال قدمت و تمدن داره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین