کد خبر: ۲۳۰۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۳۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه جمهوری اسلامی از آرمان‌های فلسطین دست برنمی‌دارد، تأکید کرد: روزهای آتی با پاسخ قاطع و کوبنده به جنایات نه تنها رژیم غاصب را ادب خواهیم کرد بار دیگر سیلی محکم به امریکا هم خواهیم زد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: به عهدهایی که شب قدر با خدا بستیم پایبند باشیم، به دعوت خداوند رحمان بر سفره رحمت رمضان میهمان هستیم از ماه رمضان خارج می‌شویم مراقب باشیم از مغنویت و خضوع و خشوع رمضان خارج نشویم.

امام جمعه دهدشت در تبیین فرمایشات رهبر انقلاب در جمع کارگزاران نظام به نکاتی اشاره و با بیان اینکه تذکر ایشان به مسئولین نشاندهنده عدم رضایت از مسئله حجاب است تصریح کرد: دخالت سیاسی بیگانگان در مسئله حجاب واضح بود انسان وقتی مواضع دشمن را می‌بیند باید به خودش بیاید دشمن روی حجاب کار می‌کند به خیال خود وضعیت فضاحت بار زن در زمان طاغوت تکرار شود اما بانوان اهل تقید و اهل حرام و حلال‌اند اعتقادات مردم قوی است و نسبت به این مسئله شرعی و قانونی اهتمام دارند.

وی در خصوص دغدغه رهبر انقلاب نسبت به اقتصاد گفت: هشت هزار بنگاه تولیدی راه‌اندازی شده ولی تا زمانی که مردم آن را سر سفره لمس نکنند ارزش ندارد تا زمانی که دست بانکها از اقتصاد ناسالم بیرون بیاید وضع اقتصاد درست نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه دهدشت افزود: این همه ساختمان در اختیار بانکها و شرکتهای متعدد به عنوان ودیعه و ضمانت اقتصاد مملکت و پولی که باید در اختیار مردم باشد را مختل کرده است.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه این همه طلای در اختیار مردم باید تبدیل به تولید شود، افزود: در استان ما شهرک‌های صنعتی نیمه جان هستند راهکارش اعتماد به جوانان است تسهیلات بلندمدت در اختیار تولید کنندگان قرار دهنددست بانکها از جیب مردم در بیاید خیلی از مشکلات حل می‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر روز قدس را روز دنیای اسلام، نماد صف‌بندی حق در مقابل ظلم و احیاگر توحید الهی و روز کمک به مظلوم و شکست ظالم خواند و گفت: جمهوری اسلامی نه تنها از آرمان فلسطین دست برنمی دارد بلکه روزهای آتی پاسخ کوبنده قاطع و پشیمان کننده به جنایات آنها خواهد داد.

وی ادامه داد: ما نه اینکه رژیم غاصب را ادب خواهیم کرد بار دیگر سیلی محکم به امریکا هم خواهیم زد؛دشمن بداند از منطق ما حذف شده است.

امام جمعه مرکز شهرستان گفت: ما هنوز از شهادت حاج قاسم دلمان آرام نگرفت مسئولین صبر استراتژیک را در راهبرد مقاومت ترسیم کردند نگران نباشید به اذن الهی خنجر بر قلب تلاویو خواهیم زد و همچنان مرگ بر اسراییل خواهیم گفت.

وی همچنین از برگزاری باشکوه مراسم شب‌های قدر قدردانی کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
محکم بزن
یارو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
یا منو ببر به کشورت یا بیا به کشور ما ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین