کد خبر: ۲۳۰۱۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۱۶ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: در مسئله روزه‌خواری کم‌کاری مسئولین و بی‌تفاوتی مؤمنین مشهود است، از چه می‌ترسید چرا امر به معروف نمی‌کنید؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر توصیه کرد از نهج‌البلاغه که کتابی که مهجور است انس بگیریم. 

امام جمعه کهگیلویه در وصف نهج‌البلاغه گفت: کتابی است که وقتی انسان مطالعه می‌کند احساس می‌کند کلام امیرالمومنین را با جان و دل می‌شنود، نهج‌البلاغه زنده است در دلهایمان زنده نگه داریم حیف است که خوانده نشود. 

خطیب نماز جمعه دهدشت ادامه داد: اگر می‌خواهیم علی«ع» را بشناسیم نهج‌البلاغه مهمترین منبع برای شناخت است. 

وی به جنایات رژیم صهیونیست در غزه مظلوم اشاره کرد و افزود: تحولات راهبردی فراوان بعد از طوفان الاقصی روی داده است صهیونیست همیشه در موضع تهاجم بود ولی می‌بینید بعد از طوفان الاقصی هم جنگ می‌کنند هم دفاع می‌کنند یعنی طوفان الاقصی موثر بود.

وی تصریح کرد: برای اولین بار سازه‌های حفاظت از کیان صهیونیست از هم شکست این بحران دیگر به شرایط عادی برنخواهد گشت و روی خوش نخواهند دید. 

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه رژیم صهیونیست در تیررس جبهه مقاومت است، تأکید کرد: به صراحت می‌گوییم جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیست و بیرون راندن آنها از منطقه لحظه‌ای آرام نخواهد نشست. 

وی اضافه کرد: این را دشمن درک کرده و متوجه شده است امریکا می‌خواهد این پیکر بی‌جان را احیا کند. 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به انحصار رسانه‌ای که دشمن به وجود آورده است،گفت: دیکتاتوری مطلق رسانه‌ای، موفقیت‌های جبهه انقلاب را بایکوت کرده‌اند آنها که شعار آزادی بیان سر می‌دادند بی‌آبرویی به ناموس را فریاد نزدند، دیدند و سکوت کردند. 

وی بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی علی الظاهر برای گفت‌وگو راه‌اندازی شده اما برای اینکه نظام رسانه‌ای را در اختیار خود قرار دهند اجازه فعالیت به رسانه‌های انقلاب نمی‌دهند. 

امام جمعه مرکز شهرستان گفت: ما از دشمن توقع تعریف و تمجید از جبهه انقلاب نداریم اما برخی بعنوان فعال انقلابی و اهل تدین در صفحه‌های مجازی ضعف‌ها را مکرر بیان و موفقیت‌ها را کوچک می‌کند اینها در جریان انقلاب جای ندارد. 

وی با یادآوری فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر مبارزه با ایحاد ناامیدی در کشور، گفت: تزریق احساس ناتوانی و ناامیدی سیاست قطعی دشمن است شما چرا؟؟ مگر رهبری نفرمودند مخرج مشترک دشمن در کلامتان پیدا نکنید 

امام جمعه کهگیلویه ادامه داد: آنها که کنار نشستند و نق زدند از خواب بیدار شوند نمی‌فهمند ما در چه حالی هستیم ما در جنگ و محاصره اقتصادی هستیم با کی همراهی می‌کنید؟ 

وی با اشاره به 12فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تضعیف حکومت دینی و اسلامی اگر از روی بی‌انصافی و همراهی با دشمن باشد حرام بیین است. به آنها که خود را رهرو شهید شلیمانی می‌دانند عرض می‌کنم آیا شهید نفرمود جمهوری اسلامی حرم است؟ 

نمی‌گوییم نقد نکنید، نقد باشد اما سیاهنمایی نسبت به انقلاب نه، کاری نکنید که حرف دشمن از صفحه مجازی او هویدا بشود. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه همچنین نسبت به روزه‌خواری در ملأعام هشدار داد و گفت: در مسئله روزه‌خواری کم کاری مسئولین و مؤمنین مشهود است چرا بی‌خیال شده‌اید از چه می‌ترسید کسی در راه امر به معروف کشته شود مقام شهادت دارد. 

وی افزود: در مسئله امر به معروف در شهرستان هر کسی مورد بی‌احترامی قرار بگیرد ما و دادستان حمایت می، کنیم بنا نیست جلوی بی حرمتی به دین خدا کوتاه بیاییم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اختلاس و حیف میل بیت‌المال و یا جوانان بخاطر فقر و بیکاری مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرانی و و تورم مسولان می توانند حل کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
جناب حاج آقا وحدانی مردم بی تفاوتی را از خودت یاد گرفتند وقتی در انتخابات مجلس مثل روز روشن و به راحتی آب خوردن حق مردم را ضایع کردند و شما بی تفاوت بودید چه انتظاری از مردم دارید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
از پرونده آقای ک.ص چه خبر؟ ( بخاطر حفظ یه کوچولو آبرو مجبوریم از ک.ص استفاده کنیم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
ضمن احترام به آقای وحدانی
چرا۴۵سال بعدازانقلاب که همه ی رسانه ها دردست انقلابیون بوده به اینجا رسیدیم حاج آقا انسانی رامی شناسم که چندروزبخاطدرددندان وبالا بودن هزینه دندانپزشکی وبی پولی توان رفتن به دکتررانداره وخودشما بهترازماازباقی مشکلات مردم خبردارید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
درود و عرض ادب
وقتی نسبت به رای و انتخابات بی تفاوت هستن
مردم هم نسبت به همه چیز بی تفاوت شدن
در اصل اعتقادات از بین رفته
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین