تاریخ انتشار:۱۴:۴۵ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: مردم در شرایط سیلاب و آب گرفتگی، به دلیل مرطوب بودن زمین، از دست زدن به اجسامی که در نزدیکی سیم‌های برق قرار دارد، خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به هشدارسازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل در برخی مناطق کشور،همه نیرو‌های عملیاتی در مناطق تحت تاثیر ناپایداری جوی‌در آماده باش کامل هستند.
در این اطلاعیه آمده است:
ضروری است نکات ایمنی ذیل توسط هموطنان مورد توجه قرار گیرد:
۱- با توجه به اعلام آماده باش به گروه‌های عملیاتی مناطق تحت بارش، تاکید می‌شود که در شرایط سیلاب و آب گرفتگی، به دلیل مرطوب بودن زمین، همه اجسام نزدیک به شبکه‌های برق مانند درختان می‌توانند حالت رسانا (منتقل کننده برق) پیداکنند وموجب برق گرفتگی شوند.
هموطنان باید توصیه‌های ایمنی را به منظور جلوگیری از برق گرفتگی جدی گرفته و از دست زدن به اجسامی که در نزدیکی سیم‌های برق قرار دارد، خودداری کنند.
۲- در برخی مواقع سقوط اجسام خارجی مانند شاخه‌های درختان بر روی شبکه برق، موجب پارگی سیم و سقوط آن برروی زمین می‌شود که در این شرایط (نه تنها در مواقع بارش برف و باران بلکه در همه زمان‌ها) تقاضا داریم تا از محل فاصله بگیرند و بلافاصله موضوع را با ذکر مکان وقوع حادثه به تلفن ١٢١ اتفاقات برق اطلاع دهند.
۳- مشترکان برق در صورت بروز هرگونه مشکل در شبکه برق محل خود، با شماره سراسری ١٢١ تماس بگیرند یا از طریق سامانه برق من، شرایط را گزارش دهند.

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین