تاریخ انتشار:۰۹:۵۵ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس پلیس راهور گچساران گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در شهر دوگنبدان، سه کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ سید مسعود جهان‌بین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تصادف یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در حوالی فرودگاه گچساران و مقابل پمپ بنزین شرکت نفت دوگنبدان، بلافاصله ماموران گشت پلیس راهور و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ساعت ۲ و ۲۵ دقیقیه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری سمند جان باخت.

جهانبین ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل و وضعیت جسمانی آن مطلوب است.

جهانبین تصریح کرد: عدم بهره برداری از فاز سوم کمربندی موجب تردد ناوگان حمل و نقل مسافر در معابر شهری گردیده که علاوه بر اخلال در تردد وسایل نقلیه موجب بروز حوادث ترافیکی بویژه تصادفات جرحی و فوتی گردیده که ادامه روند به شکل کنونی احتمال وقوع تصادفات بیشتر را دارد.

رئیس پلیس راهور گچساران، به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین