کد خبر: ۲۲۹۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۲ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه کهگیلویه:
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: برخی فکر می‌کنند اگر فرزند شهیدی استخدام شد لطف در حق آنهاست، حق فرزندان شهدا فراتر از این خدمات است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، یادواره شهدای روستای دم‌مهد امروز با حضور امام جمعه، مسئولین شهرستان و خانواده شهدا برگزار شد. 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این یادواره شهدا را چراغ راه جامعه خواند و اظهار داشت: شهدا برای ادامه حیات انسانی و روحانی قدم برداشتند و جان خود را تسلیم کردند.

امام جمعه کهگیلویه افزود: شهیدان مؤیدی‌زاده و آران در بحبوحه‌ای که امام فرمان جهاد داد خانواده را رها کردند که برای ما عبرت باشد آنها از زندگی دنیوی گذشتند رفتند تا راه انبیا یعنی تسلط دین خدا بر زمین تداوم پیدا کند. 

وی با بیان اینکه جباران و قلدران در طول تاریخ تلاش کردند دین نباشد، اضافه کرد: شهدا این راه را ادامه دادند بنای خدا بر این است که دین جاودان بماند. 

امام جمعه مرکز شهرستان با اشاره به اینکه برخی فکر می کنند اگر فرزند شهید استخدام شده لطف در حق آنهاست، گفت: مادری که فرزندانش را با همه مشکلات بزرگ کرد جوان کرد تا نان آور خانواده باشد ولی رفتند دفاع از اسلام رفتند در آن برهه چنین ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: امروز هم به واسطه خون شهدا ایران به اقتدار و استقلال رسیده است و ابرقدرتها از ما درخواست همکاری در اجرای رزمایش مشترک دارند این به برکت خون شهدا و استقامت خانواده شهداست. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه پیشرفت جهان اسلام و ازادیخواهان را یادآور شد و با بیان اینکه انصارالله یمن موشک هایپرسونیک آزمایش کرد، ادامه داد:جبهه مقاومت ماحصل استقامت شهداست که مردانه ایستادند. 

امام جمعه کهگیلویه مهمترین ماحصل خون شهدا را اقتدار و صدور انقلاب اسلامی دانست. 

وی در پایان در پاسخ به مطالبه مردم روستا نسبت به رفع مشکل برق ورزشگاه و گلزار شهدا تا اردیبهشت قول مساعد داد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
اتفاقا بعضیاشون نباید حتی استخدام کرد چون ظلم در حق پدرانشون هست با توجه به فساد های اداری که دارند و متاسفانه اسم ایثارگران بد کردند و کسی ورود نمیکنه در صورتی که اگهع فرزند ایثارگری بخصوص فرزند شهید تخلفی کرده باید جریمه آنان دوبرابر باشد
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
جناب حاج اقا ضمن ارادت ،بعضیهاش هم آبرو شهید وهم آبرو نظام را به چالش کشیدند
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
به نظرم علاوه براستخدام یه دس ....هم باید وشو دا... سهمیه دانشگاه دکتر بیسواد مفتکی الکی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین