تاریخ انتشار:۱۱:۰۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، از آغاز به کار گشت های مشترک ‌نوروزی در مناطق مختلف استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، گشت های مشترک نوروزی ویژه شب عید و ماه مبارک‌ رمضان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ بر اصناف مختلف نظارت می کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح یک ماهه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ، سازمان صمت و بسیج اصناف ،  بازار را مورد پایش و رسیدگی قرار می دهند.

لقمانی گفت: در اولین روز از اجرای این طرح ، با نظارت دقیق بازرسان ، ۷ واحد صنفی به دلیل تخلف گران فروشی ، عدم درج قیمت  و صدور فاکتور فروش و یا نداشتن مستندات قانونی و پروانه کسب ،  مهر و موم و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی عنوان کرد: در ۱۱ ماهه گذشته ۷ هزار و ۳۰۰ پرونده صنفی متخلف تشکیل شد که این تعداد به ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

لقمانی همچنین به واحدهای صنفی که حقوق شهروندان رارعایت نمی کنند هشدار داد و تاکید کرد: در صورت تکرار تخلف برابر قانون از ۱۰ تا ۵۰ برابر جریمه نقدی خواهند شد.

مدیرکل صنعت معدن وتجارت استان هم گفت:  در این طرح۱۵ تیم با استفاده از ظرفیت دیگر سازمانها به صورت مستمر بازار را درسطح استان رصد می کنند .

موسویان همچنین از افنتاح نمایشگاهای عرضه مستقیم کالا دراستان از ۱۹ اسفندماه خبرداد و گفت: همچنین در۱۷۶ واحد صنفی فروش فوق العاده با نظارت اتحادیه انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم می توانند خریدهای خود را واحدهای صنفی معتبر تحت نظارت اتحادیه وبا قیمت مصوب خریداری کنند. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین