تاریخ انتشار:۱۴:۲۵ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور زوج‌های جوان زیر پوشش کمیته امداد لنده برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) لنده هدف از برگزاری این کارگاه ها آشنایی زوج های جوان با سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست و گفت: ازدواج سالم زمینه ساز ارتباطات اجتماعی مناسب و آرامش و اعتماد به نفس بیشتر می شود.
بصیری فرد افزود: از اول سال تاکنون بیش از ۶۵ سری جهیزیه برای تسهیل در ازدواج به نوعروسان این شهرستان اهداء شد.
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده هم گفت: جوانان باید در زمینه ازدواج به خداوند توکل کنند و موضوع جمعیت و فرزند آوری که تاکید مقام معظم رهبری است جدی بگیرند.
حجت الاسلام محمود الهی نیا افزود: باید به زندگی به سبک اسلامی به ویژه برای ازدواج، بیش از پیش توجه شود تا زندگی‌ آسان‌تر و توام با آرامش شود..
در این نشست به موضوعات متعددی از جمله: اضطراب واحساس نگرانی, مشکلات روحی, نادیده گرفتن ضعفهای طرف مقابل, شکست عشقی, آسیبهای اقتصادی و بدبینی در زندگی مشترک‌ تاکید شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین