تاریخ انتشار:۱۴:۱۹ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم یادواره شهدای روستای دژکوه شهر سوق گفت: راه ارتباطی این روستا به زودی بهسازی و آسفالت می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، استاندار در مراسم یادواره ۶ شهید روستای تاریخی دژه کوه از توابع بخش سوق شهرستان کهگیلویه با اشاره به مشکلات راه ارتباطی و آب آشامیدنی این روستا گفت: با تامین اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریالی بخش زیادی از زیرسازی راه ارتباطی روستای دژ کوه که قول دادیم انجام شد و آسفالت این مسیر تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.
احمد زاده تامین آب پایدار روستای دژ کوه را یکی از اولویت‌ها دانست و افزود: طرح تامین آب اراضی کشاورزی این روستا از رودخانه ایدنک اجرایی خواهد شد.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح علاوه بر مهاجرت معکوس روستاییان رونق کشاورزی این منطقه توسعه خواهد یافت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد وجود بارگاه ۶ شهید و یک امام زاده جلیل القدر در روستای دژ کوه سوق را برکتی بزرگ دانست و ادامه داد: ما مسئولان و مردم باید قدردان راه ارزشمند شهدا باشیم و در این مسیر گام برداریم.
احمد زاده تاکید کرد: خداوند برای شهدا مسیری درست و مستقیم طراحی کرد و ما باید با تبیین آرمان‌های این شهیدان ادامه دهنده راه آنها باشیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور در جمع اهالی روستا دژ کوه از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.
دژکوه در ۲۲ کیلومتری شهر دهدشت و ۱۰ کیلومتری شهر سوق واقع شده است، روستایی زیبا با طبیعتی خاص و دل انگیر که با قرار گرفتن بر فراز کوهی با ارتفاع هزار متر از آب هوایی معتدل‌تر نسبت به مناطق اطراف خود برخوردار است.
دژکوه، زادگاه حسین پناهی است شاعر و هنرمندی که همگان او را با اشعار ناب و زیبا و فیلم‌های زیبایش می‌شناسند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین