تاریخ انتشار:۱۰:۰۶ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از فراهم شدن امکان پرداخت بدون سقف اینترنتی برای کارفرمایان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گفته وی شماره برگه و شناسه پرداخت از برگ پرداخت حق بیمه نیز از اول فروردین سال ۱۴۰۳ حذف خواهد شد و کارفرمایان می‌بایست حق بیمه کارکنان خود را به صورت آنلاین واریز کنند.
رسول چراغ سحر افزود: در مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی لیست هوشمند حق بیمه، افزایش رضایت‌مندی و نیز جلوگیری از رفت‌وآمد‌های مضاعف کارفرمایان، سقف پرداخت حق بیمه از درگاه اینترنتی این سازمان حذف شده است.
وی ادامه داد: پیش از این و با توجه به محدودیت‌های قوانین و مقررات بانکی، پرداخت حق بیمه به مبلغ بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی مقدور نبود و کارفرمایانی که قصد پرداخت مبالغ بیش از ۵۰۰ میلیون ریال را داشتند، باید با دریافت برگه پرداخت از سامانه، برای پرداخت مبلغ موردنظر، حضوری به شعب بانک مراجعه می‌کردند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: در فرایند جدید پرداخت، اگر واریزکننده شخص حقیقی است، واریز باید با ثبت کد ملی انجام شود و اگر هم واریزکننده شخص حقوقی باشد، به شناسه ملی شرکت نیاز خواهد بود؛ اما نکته و موضوع مهم این است که براساس قوانین مبارزه با پولشویی، باید «کد ملی» یا «شناسه ملی» واریزکننده وجه مشخص باشد؛ یعنی اشخاص حقیقی برای واریز باید کد ملی مرتبط با کارت بانکی را در سامانه ثبت کنند.
چراغ سحر اضافه کرد: برای اشخاص حقوقی هم در حال حاضر بانک‌ها «کارت بانکی حقوقی» صادر می‌کنند و متقاضیان حقوقی می‌توانند با استفاده «شناسه ملی شرکت» و «شماره کارت حقوقی»، حق بیمه را پرداخت کنند.
وی ادامه داد: از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۳ دیگر صدور «برگ پرداخت» در سیستم متوقف خواهد شد و کارفرمایان می‌بایست حق بیمه خود را به صورت آنلاین و بدون شناسه پرداخت واریز کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین