کد خبر: ۲۲۷۳۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: محمد بهرامی، نامزد انتخابات مجلس از حوزه بویراحمد دنا و مارگون، برای چهارمین دوره و با سابقه ۱۶ ساله، شانس خود را برای ورود به بهارستان امتحان می‌کند. با این وجود، بررسی سوابق و عملکرد ایشان، ابهاماتی را در خصوص احتمال موفقیت ایشان در این دوره از انتخابات ایجاد می‌کند. در این تحلیل، به بررسی جامع دلایل احتمالی ناکامی محمد بهرامی در انتخابات پیش رو می‌پردازیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد بهرامی، نامزد انتخابات مجلس از حوزه بویراحمد دنا و مارگون، برای چهارمین دوره و با سابقه ۱۶ ساله، شانس خود را برای ورود به بهارستان امتحان می‌کند. با این وجود، بررسی سوابق و عملکرد ایشان، ابهاماتی را در خصوص احتمال موفقیت ایشان در این دوره از انتخابات ایجاد می‌کند. در این تحلیل، به بررسی جامع دلایل احتمالی ناکامی محمد بهرامی در انتخابات پیش رو می‌پردازیم.

 

  1. سابقه شکست‌های متعدد:

 

آقای بهرامی در دوره‌های گذشته انتخابات مجلس، سابقه شکست های پی در پی در مقابل رقبایی مانند همه نمایندگان بویراحمد را دارد. این موضوع نشان می‌دهد که ایشان تاکنون نتوانسته‌اند نظر و اعتماد مردم را به طور کامل جلب کنند.

 

  1. عدم ارائه رزومه قوی:

 

به جز دو سال سابقه شهرداری یاسوج و چند دوره نامزدی ناموفق مجلس، رزومه ای در کارنامه ایشان دیده نمی‌شود. این موضوع می‌تواند دلیلی بر عدم تجربه و تخصص کافی ایشان در زمینه قانونگذاری و امور مربوط به مجلس باشد.

 

  1. ضعف در ارائه برنامه:

 

آقای بهرامی تاکنون نتوانسته برنامه مدونی بعد از 16 سال فعالیت خود برای نمایندگی مجلس ارائه دهد. عدم وجود برنامه مشخص و مدون، نشان‌دهنده عدم انسجام فکری و فقدان استراتژی در ایشان است. همچنین، ایشان در انتخاب شعار مناسب برای فضای سیاسی بویراحمد نیز ناتوان بوده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که ایشان درک درستی از نیازها و مطالبات مردم منطقه ندارند.

 

  1. عدم وجود مشاوران خبره:

 

با توجه به موارد ذکر شده به نظر می‌رسد آقای بهرامی از مشاوران و کارشناسان خبره برای یاری رساندن در امور مختلف، از جمله برنامه‌ریزی و تبلیغات، بهره نمی‌برد. عدم استفاده از نظرات کارشناسان و افراد باتجربه، می‌تواند منجر به ضعف در تصمیم‌گیری و عملکرد ایشان در صورت پیروزی در انتخابات شود.

 

  1. عدم هماهنگی با دولت:

 

در صورت پیروزی، آقای بهرامی به دلیل عدم هماهنگی با دولت، ممکن است نتواند برای مردم منطقه ثمربخش باشد. عدم وجود تعامل و همکاری با دولت، می‌تواند مانع از پیگیری و تحقق مطالبات مردم بویراحمد در مجلس شود.

 

6. سخنرانی اختتامیه:

بر اساس گزارش‌ها، سخنرانی اختتامیه آقای بهرامی به نحو ناامید کننده‌ای برگزار شد و نتوانست انتظارات حامیان ایشان را برآورده کند. این موضوع به دلسردی و عدم انگیزه کافی حامیان برای حضور در پای صندوق‌های رای منجر شده است.

 

جمع‌بندی:

با توجه به دلایل ذکر شده، شانس محمد بهرامی برای پیروزی در انتخابات پیش رو چندان بالا به نظر نمی‌رسد. مردم بویراحمد باید با دقت در سوابق و برنامه‌های نامزدها، فردی را انتخاب کنند که توانایی نمایندگی مردم و پیگیری مطالبات آنها را در مجلس داشته باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
بابا جمع کن کاسه کوزتو انشالله به کوری چشم دشمنان بااختلاف بالا برنده انتخابات است تا فردا صبح تحمل کن اقای پرفسور
برهمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
با سلام این تحلیل بچه گانه و مشخصا از طرف هوادار رقیب آقای بهرامی هست، بنده از لوداب هستم ولی مشخصه آقای بهرامی با ۶۰ هزار رای برنده انتخابات میشوند صد در صد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
اتفاقا برعکس.
بهرامی برنده ایت و روشنفکر بازنده.
این‌متن‌هم‌توسط تیم‌روشنفکر سفارشی زده شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
یه روزایگی درصدره ایخاجشن پیروزی بگره ی روزایگی ناموفقه ولی چیزی ک باتمام وجودماتمام مردم یقین وش رسیدیمه بهرامی باعث بدبختی بویراحمده ب چ دلیل اینکه راه صاف کن روشنفکره فقط رایل خراب ایکنه وگرنه عمراقبول نیابوفقط اوضاع روبه نفع اون رقم ایزنه جگرم ملته خون کرده دست ورنیداره
..
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
حالا باز آقای بهرامی زمان شهردار بودن یه کاری کرد برای این استان اونایی که تو داری ازشون حمایت میکنی چی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین