تاریخ انتشار:۱۹:۵۷ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتختبات گفت:11اسفند عرصه حضور باشکوهی دیگر است تا جلوه‌ای از اراده قابل ستایش مردمان این خطه از سرزمین مان برای انتخابی اصلح و تقویت آرمان های نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی به منصه ظهور برسد. 
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید حمزه محقق زاده طی پیامی مردم از مردم شریف این شهرستان برای حضور حداکثری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه یازدهم اسفندماه دعوت کرد.

در متن پیام امده است: 

 

در نظام جمهوری اسلامی ایران،نقش مردم تاثیرگذار و همتراز نقش اسلامیت آن است، امروز انتخابات جلوه تعهد متقابل حکومت و مردم، حق مسلم شهروندی و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همانا از آغاز تاکنون تعیین سرنوشت کشور به انتخاب و آحاد مردم سپرده شده است. 

بنابر این در جامعه ای بر بنیان مردم هر فرد انسانی در برابر استقلال ، امنیت و بزرگی مملکت وظیفه دارد و شرکت در انتخابات فرصتی ارزشمند برای تمامی افراد جامعه است تا با همدلی و اتحاد مرز اقتدار، استقلال و امنیت کشور را همچون حضور و به پا خاستگی ملتی متحد در جبهه های دفاع مقدس مشخص و تجربه کنند؛ قشر جوان جامعه می دانند که انقلاب متعلق به آنان است و باید صحنه گردان آینده کشور باشند ضمن اینکه آبادانی کشور جز با تلاش،اتحاد و انتخاب آنها امکان پذیر نیست و اگر بخواهیم راه توسعه و تحول را ادامه دهیم راهی بجز حضور در انتخابات وجود ندارد. 

اینک در تکمیل حضور حماسی ۲۲بهمن ماه مردم همیشه پایدار کهگیلویه روز جمعه یازدهم اسفندماه کهگیلویه عرصه حضور باشکوهی دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است تا جلوه ای از اراده ی قابل ستایش مردمان این خطه از سرزمین مان برای انتخابی اصلح و تقویت آرمان های نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی به منصه ظهور برسد. 

اینجانب با دعوت از همه مردم به ویژه مردم صبور،نجیب، بزرگوار و همیشه پایدار شهرستان کهگیلویه می‌خواهم با حضور پرشور در انتخابات ۱۱اسفند ۱۴۰۲ نگاه دشمنان را به صحنه زیبا ی همبستگی، وحدت و یکپارچگی خود متحیر و بار دیگر آنان را که برای این مرز و بوم نقشه های شوم تنظیم می کنندمأیوس نمایند؛ از درگاه پروردگار متعال برای همگان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون مسئلت می‌ نمایم. 

سید حمزه محقق زاده/ فرماندار

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین