تاریخ انتشار:۱۹:۵۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: امین رایگان کاندیدای جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در بیانیه ای انصراف خود از کاندیداتوری این حوزه انتخابیه اعلام کرد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، بیانیه استعفای امین رایگان به شرح زیر است: 

به نام آفریننده بی همتا
سلام به مردم عزیز دیار کهگیلویه بزرگ.
درود ها می فرستم به محضر مردم خوب، شرافتمند و غیور دیارم و برای همگان آرزوی سربلندی دارم.

اینجانب امین رایگان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده
آمده بودم تا به عنوان کاندیدای نسل جوان با هر آنچه که باعث محرومیت و مظلومیت دیارمان می شود مبارزه کنم.
آمده بودم تا با قومیت گرایی ها،منطقه گرایی ها، ناکارآمدی ها و انحرافات مبارزه کنم.
آمده بودم تا رنج ها و درد های نوجوانان و جوانان را شجاعانه فریاد بزنم و صدای آنها باشم.
ولی شوربختانه با وجود شرایط موجود و عوامل مختلف به این جمع بندی رسیدم که در این دوره از نامزدی نمایندگی مجلس کنار بروم، لذا
اینجانب انصراف خود را از میدان رقابت برای نمایندگی مجلس اعلام می نمایم و برای کسانی که صادقانه و بدون طمع قدرت و ثروت در این میدان قدم نهاده اند و قصدشان از نمایندگی خدمت بی منت به مردم است، آرزوی موفقیت دارم و من خود به پای صندوق رای خواهم آمد و به نامزدی که به نظرم دغدغه مردم را دارد و شایسته نمایندگی است رای خواهم داد و امیدوارم مردم فهیم منطقه به کسی رای بدهند و کسی را برگزینند که صادق و مردمی و خوشنام باشد و هدفش بدون مرز بندی های قومی و منطقه ای خدمت صادقانه به مردم منطقه باشد و با جدیت و دلسوزی نیازهای جمعی مردم کهگیلویه بزرگ را پیگیری نماید.بنده پیشاپیش به پیروز انتخابات که خادم مردم شریف خواهد بود توصیه می کنم که به همه جوانان و نوجوانان از دور افتاده ترین روستاهای بهمئی و دیشموک گرفته تا توگبری چرام و روستاهای محروم منطقه نگاه برابر و بدون تبعیض داشته باشد و به آبادی و توسعه کل منطقه توجه نماید و وقتش را تنها صرف کارهای فردی نکند و از خویشاوند سالاری بپرهیزد و نیازهای جوانان و نوجوانان را به خوبی درک نماید و برای رفع آنها با شجاعت قدم بردارد.
خیلی ها پیشنهادات مختلفی به بنده دادند ولی من هرگز از تفکر،اندیشه و اصالتم برای رسیدن به هدف و وعده های پوچ و بی ارزش عبور نخواهم کرد.خواسته من جوان‌گرایی و رفع محرومیت هاست و هرگز نیازی به پست و پول و مقام ندارم.هرگز قوم گرایی و منطقه گرایی را برای رسیدن به اهدافم انتخاب نخواهم کرد و برای دیده شدن کنار کسی که راه و تفکراتش را قبول ندارم نخواهم ایستاد.
مردم عزیز خودآگاه و دانا هستند و امیدوارم که به صحنه بیایند و بدون تعصبات قومی و منطقه ای گزینه ای اصلح را برای این کرسی مهم تصمیم گیری انتخاب کنند که دلسوز و به فکر مردم باشد و مردم باید از رای خودشان به خوبی صیانت کنند و آن را برای انتخاب کسی به صندوق بریزند که شایستگی جایگاه نمایندگی را داشته باشد و به فکر مردم باشد و از جنس مردم باشد.
در پایان از همه کسانی که از ابتدا تا امروز از بنده به اشکال مختلف حمایت کردند سپاسگزاری می کنم
از همه جوانان و به ویژه از جوانان و نوجوانانی که به بنده لطف داشتند کمال تشکر را دارم.

همه شما مردم عزیز را به خدای مهربان می سپارم.
خداوند یار و نگهدارتان باد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین