تاریخ انتشار:۱۸:۴۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار کهگیلویه:
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه گفت: 179 شعبه برای اخذ رأی مردم شهرستان پیش‌بینی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فرماندار کهگیلویه با اشاره به وجود ۱۷۹ شعبه اخذ رای شهرستان ، از مشخص شدن محل و آمادگی کامل این شعبات برای حضور مردم و اخذ آراء شهروندان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه خبر داد

رییس ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در تعیین محل شعب اخذ رای در شهر دهدشت به وسعت و جمعیت محلات مختلف توجه شده است تا مردم با کمترین معطلی و آرامش بتوانند آراء خود را به صندوق ها بیندازند.

وی با تاکید بر اینکه مقدمات برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات فراهم و آماده است خاطر نشان کرد : در روستاهای بخش های ۴ گانه نیز شعب سیار در روستاهای مشخص حضور پیدا کرده و آراء مردم را جمع آوری خواهند کرد.

این مسئول گفت: زمان پایان تبلیغات نامزدهای انتخابات تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه خواهد بود.

آرای مردم کهگیلویه در 179 شعبه اخذ رأی جمع‌آوری می‌شود

سید حمزه محقق زاده اظهار کرد: با توجه به ماده ۷۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ساعت هشت صبح پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ فرصت تبلیغات به پایان می‌رسد و انتظار است نامزدها و هواداران آن‌ها این موضوع را رعایت کنند.

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین