تاریخ انتشار:۱۳:۱۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: ۱۴ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از آغاز فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران و باشت از ادامه رقابت منصرف شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، فرماندار گچساران گفت: ۱۰۳ نفر در مرحله پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ نفر ثبت‌نام خود در انتخابات مجلس را نهایی کردند.
دیهیم خوب اضافه کرد: ۳۹ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های گچساران و باشت تایید صلاحیت شده اند که ۱۴ نفر از آنها برای ادامه حضور در این عرصه انصراف دادند.
وی ادامه داد: شور و شوق موجود در فضای شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشان از برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری در این منطقه را دارد.
تغییر حوزه انتخابیه سه داوطلب
فرماندار گچساران گفت: سه داوطلب نمایندگی دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت حوزه انتخابیه خود را به حوزه های برون استانی تغییر دادند.
دیهیم خوب تصریح کرد:هم اکنون تعداد نامزدهای این حوزه انتخابیه به ۲۲ نفر رسیده است.
وی عنوان کرد: برخلاف جو سازی منفی در مورد امنیت انتخابات، هم اکنون شور و شوق موجود در فضای شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشان از برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری در این منطقه را دارد.
فرماندار گچساران گفت: همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در این شهرستان اتخاذ شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.