کد خبر: ۲۲۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۳ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: نشست شورای وحدت اصولگرایان با برخی نامزدهای بویراحمد بزرگ برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فارس: نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با برخی نامزدهای انتخابات بویراحمد بزرگ در حالی برگزار شد که در ابتدای این نشست شیخ رضا بازیار در جلسه به عنوان نامزد انتخابات حضور پیدا کرد.
در ابتدا حجت‌الاسلام شيخ صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نامزدهای انتخابات وعده‌هایی می‌دهند که اگر قابل اجرا نباشد فریب است.
آنچه که مهم است افراد باید توانایی و کارآیی خود را بگویند و به عهد خود پایبند باشند.
وی گفت: هدف ما از این جلسات بیان حرف‌ها و پیشنهادات و انتقادات و معرفی نامزدها به جامعه است.
پناهی افزود: شما همسو با جریان انقلابی هستید آمده‌ایم حرف های شما را بشنویم متاسفانه برخی کاندیداها اخلاق را رعایت نمی‌کنند.وی افزود: تکثر بیش از اندازه مشکلاتی ایجاد می‌کند.
پناهی خاطرنشان کرد: توقع داریم که بر اساس تشخیص صحیح ورود کنید و اجازه ندهید آرای جریان شکسته شود.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: البته نمی‌توان گفت افرادی که کمتر شناخته شده‌اند اهلیت ندارند.
قدرت‌الله خوب‌نژاد از نامزدهای حوزه بویراحمد بزرگ از فرزندان بهمئی گفت: راه ما در قبل و بعد از انقلاب همواره در چارچوب انقلاب بوده است.وی افزود: در جنگ ۳۰ ماه حضور داشتیم فعالیت و مبارزات دانشجویی داشته‌ایم و کوچکترین انحرافی در مسیر انقلاب نداشته‌ایم.
در ادامه محمد آذرخش از فرزندان گندی‌خوری و نامزد انتخابات بویراحمد بزرگ گفت: هر جایی که بوده‌ایم در خدمت انقلاب قرار داشته‌ایم.وی افزود: همیشه بعد از انتخابات نیروهای انقلاب به فراموشی سپرده شدیم و از نیروهای ۳۰ ساله خودشان حمایت نکردند.
وی گفت: متاسفانه استان مشکلات زیادی دارد و باید بر این مشکلات غلبه کرد.رضا بازیار از نامزدهای انتخابات هم در راند اول به یک جمله بسنده کرد و گفت: آمدم که اگر ۵۰۰ نفری نمی‌خواهند رای دهند به واسطه آمدن ما به صحنه بیاییند و رای بدهند و حرف دیگری هم ندارم.
در ادامه سید روح‌الله ارجمند نامزد دیگر انتخابات گفت که به دلیل شوق و ذوق خدمت ورود کرده‌ام و در نهایت با اجماع کنار خواهم رفت.
سید حسین رازیان هم گفت: ۱۹۰ روز در ارتفاعات جاسوسان حضور داشتم و علیه گروهک‌ها در سرمای منفی ۴۰ درجه نگهبانی میدادم و بزرگترین افتخارم همرزمی با شهید جاودانی بود.
وی گفت: گریه‌آور است که در کشور کسی را نداریم به بچه‌های خودتان هیچ بهایی ندادید.
این نامزد انتخابات گفت: متولد سال ۶۴ هستم اما برادرم را که در جاده‌های نامطلوب استان از دست دادم کمرم شکست جاده‌هایی که فرزندان بسیاری را از ما گرفته است.
وی گفت: اجازه نمی‌دهند جوانان در میدان حضور داشته باشند و به جای معرفی از صدا و سیما و رسانه‌ها چندین ماه است که از این خانه به آن خانه دنبال رای هستند.
خوب‌نژاد هم در ادامه چنین گفت آمده‌ایم که استان را از این وضعیت آشفته نجات دهیم.او گریزی هم به سایر حوزه‌های انتخابیه زد و گفت که باید تشان و بیدبلند به بهمئی برگردد.
وی گفت: چنان آشفته و سرگردانیم که نمی‌توانیم از سد کوثر خودمان آب بگیریم.
آذرخش هم در ادامه گفت: باید از نیروهای انقلابی بهتر و بیشتر استفاده کنند نیروهای اصولگرا را نباید فقط برای روز انتخابات بخواهیم.
او از وضعیت نامطلوب استفاده از آب‌های استان گلایه کرد و گفت که از این همه آب چقدر استفاده کرد‌ایم. سد خرسان چه نفعی برای استان ما دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
5
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
فکر کنم 5 نفر از کاندیداهای بالا کنار رفتند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین