تاریخ انتشار:۱۵:۳۳ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: مرکز خدمات سلامت روان جامعه نگر (سراج) جهت ارائه خدمات به افراد با حمایت‌های وزارت بهداشت در مرکز کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: مرکز خدمات سلامت روان جامعه نگر (سراج) با حضور معاون دفتر سلامت روان اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

طاهره زیادلو در این مراسم گفت: رئیس جمهور ۲۶ مهر ماه بر استقرار واحدهای سراج (مرکز تخصصی ارائه خدمات سلامت روان) تاکید داشتند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پای کار آمد و امروز مورد افتتاح قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات دو وزیر بهداشت و وزیر کشور در خصوص مراکز سراج پای کار هستند، گفت: تجهیزات، مکان و لجستیک این مراکز در مناطق آسیب پذیر بر عهده استانداران و فرمانداران است و منابع مالی بر عهده وزارتخانه و حوزه بهداشت است البته حوزه درمان در این خصوص هم پای کار است و سنگ تمام گذاشته است.

معاون دفتر سلامت روان اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: ارزش مراقبت خدمات سراج جامع‌نگر و مشارکتی است و روانشناس، دو پزشک، روانشناس و مددکار اجتماعی و یک مددکار رابط بین فرمانداری‌ها و استانداری در این مراکز مستقر هستند.

زیادلو خدمات دهی در مرکز سراج را رایگان دانست و گفت: وزارت بهداشت در جریان آسیب‌های اجتماعی این استان است و امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز گامی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی برداشته شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین