تاریخ انتشار:۱۴:۰۴ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
امام جمعه کهگیلویه:
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه انقلاب اسلامی را بعثت دوباره در تاریخ اسلام خواند و گفت: انقلاب جامعیت اسلام را بازگرداند و حیات دوباره به ملت ایران داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن عید مبعث اظهار کرد:خداوند بهترین مخلوقش را به مقام نبوت رساند.

امام جمعه کهگیلویه در تشبیه بعثت و انقلاب گفت: انقلاب اسلامی بعثتی دوباره در تاریخ اسلام بود جامعیت اسلام را بازگرداند.


وی ادامه داد: دهه فجر را به فجرآفرینان و همه کسانی که انقلاب را بوجود اوردند تا عزت برای اولین بار به ایران برگردد و به شکوه و عظمت برسد تبریک عرض می‌کنم، اگر انقلاب و امام نبود و اگر اسلام پرچمدار تحول نبود هیچ نگاه به امید در کشور وجود نداشت.


خطیب نماز جمعه دهدشت گفت:دهه فجر یادبود حیات دوباره ملت ایران است آینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد باید به انقلابی که ما را از حقارت و خفقان نجات داد افتخار کنیم.

وی موفقیت ایران در پرتاب ماهواره‌ها با ماهواره‌بر ایرانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: دشمن باور نمی‌کرد ایران اسلامی به چنین موفقیت‌هایی برسد اما دشمن در خواب است و جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد. پرتاب ماهواره با ماهواره بر ایرانی سیطره استکبار را تضعیف کرده است.

خطیب نماز جمعه دهدشت بیان کرد:این روزها برخی وقتی دیدند در جبهه مقاومت توفیقی حاصل نشد شروع به فرافکنی درباره مذاکرات هسته‌ای کردند به آنها می‌گوییم زمانی که در مسیله هسته‌ای خودکار پرتاب می‌کردید گذشت جمهوری اسلامی تا تحقق تمام اهداف بنای کاری ندارد.

وی انتخابات را برای کشور مهم خواند و گفت: دنیا بر مدار مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی خود را بالا می‌برد برنامه دشمن حضور کمرنگ است تبلیغ وسیع برای بی تفاوت جلوه دادن مردم ایجاد تردید نسبت به نظام و دلسردی از ترفندهای دشمن است تهمت ناسالم بودن انتخابات را مطرح می‌کنند برخی آقایان در کشور هم با دشمن هم کلام هستند این خیانت است. مراقب باشیم دشمن به موفقیت نرسد انتخابات وظیفه شرعی، عقلانی و. ملی همه ماست و ترغیب به شرکت جهاد است.

ام جمعه کهگیلویه توصیه‌ای هم به کاندبدای استان داشت و گفت: جلسات مکرر گرفته می‌شود اما با جوانان جلسه بگذارید حرف بزنید که مردم ببینند در استان فلان کاندیدا با جوانان نشسته و به شبهات آنها جواب داده این هنر را داشته باشید با اساتید دانشگاه با روحانیت و فرهنگیان نشست بگذارید حرف‌ها را بشنوید دردهای مردم را بشنوید و خدمات نظام را هم بیان کنید.


حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به اینکه در کشور بیش از یک میلیون نفر در اعتکاف شرکت کردند، افزود: 70درصد شرکت کنندگان دانش آموز و دانش آموز دهه 80و دهه،90بودند دشمن می‌خواهد القا کند جامعه دین ندارد .از مجریان اعتکاف و همه کسانی که در برگزاری این آیین معنوی کاری کردند تشکر می‌کنم.

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین