تاریخ انتشار:۱۵:۵۷ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
در یادواره نخستین شهید انقلاب مطرح شد
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: امام راحل با شجاعت و شهامت در مقابل دشمنان و کفار ایستادگی کردند تا نظام اسلامی به عزت برسد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، همزمان با دهه فجر یادواره نخستین شهید انقلاب امروز در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین با اشاره به اینکه فرمایش امام مبنی بر اینکه «ای علمای اسلام به داد اسلام برسید» هنوز در گوشها طنین انداز است،تصریح کرد: امام برای نجات اسلام به پا خاست و امروز اسلام به واسطه پرچم مقدسی که امثال شهید نورالدینی لبیک گفتند دارای جلال و شوکت است.

امام جمعه کهگیلویه گفت: امام چون ارتباط الهی داشت شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را در شرایطی فریاد می‌زد که کسی جرات نمی‌کرد به اربابان در شرق و غرب تو بگوید.

وی ادامه داد: اما امروز به واسطه شهدای عزیز ما به جایی رسیده‌ایم که جبهه مقاومت در برابر بزرگترین ارتش دنیا یعنی آمریکا می‌ایستند و این عزت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه ضمن گرامی‌داشت یاد روحانی شهید نورالدینی،بیان کرد: معتقدیم این زمین متعلق به انسان‌های صالح است از حضرت آدم تاکنون مسیر مسیر حق و باطل است و تا تحقق ظهور حضرت حجت ادامه خواهد یافت.

وی در خصوص ویژگی‌های شهید انقلاب در شهرستان بیان کرد: شهید نورالدینی روحانی بزرگواری بود که در اوج جوانانی در سختی و مشکلاتی که وجود داشت کسی جرات نمی‌کرد علیه انقلاب حرفی بزند شجاع و نترس به میدان آمد و در مقابل دشمن اشدا علی الکفار بود.

وی ایستادگی، مقاومت پایبند انقلاب و ولایت فقیه بودن را از دیگر خصوصیات آن شهید برشمرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: باید انسان ببیند در کدام مسیر هست، سیره و منش خمینی کبیر را دنبال می‌کند یا پهلوی، با شمر و یزید هست یا امام حسین(ع).

وی با بیان اینکه شهید نورالدینی و دیگر شهدا ارزش‌های اسلام را احیا کردند، گفت: امروز مظلوم تر از نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد.

امام جمعه مرکز شهرستان بیان کرد: امروز ما الگوهایی همچون سردار سلیمانی دارد.

وی با اشاره به توطئه‌ها و جنگ روانی دشمنان تصریح کرد: جمهوری اسلامی در مقابل هجوم دسیسه‌های شیطانی ایستادگی کرده و ذره‌ای از آرمان‌های والای شهدا کوتاه نخواهد آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: اینکه دشمن می‌گوید رای ندهیم یعنی می‌داند رأی ما کمرشکن است.

وی ادامه داد: آقایانی که همسو با دشمن برای تضعیف ولایت قدم برمی‌دارند حواسشان باشد باید جواب خون شهدا را بدهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین