تاریخ انتشار:۱۳:۵۸ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه جاده های ارتباطی این استان باز است .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پیمانجو در تشریح آخرین وضعیت محور‌های استان گفت: تمامی محور‌های جاده‌های استانی و بین استانی باز و تردد روان است.
سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه جاده های ارتباطی شهرستان چرام به ویژه محور یاسوج_ چرام محدوده جوخانه نیز باز است.
وی با بیان اینکه بارش‌ها در محور‌های مناطق سردسیری به صورت برف است، گفت: با اعلام اداره کل هواشناسی و مرکز مدیریت راه‌ها مبنی بر شروع بارش‌ها از رور جمعه تمامی راهداران در مسیر گردنه‌های برف‌گیر در آماده بودند.
پیمان جو تصریح کرد: هم اینک همه نیرو‌های راهداری در راهدارخانه‌های ثابت و سیار به حالت آماده باش هستند و تاکنون نیز مشکلی در مسیر‌های ارتباطی گزارش نشده است.
وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ راهدار با ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به مردم به حالت آماده باش درآمده است.
پیمان جو اضافه کرد: نیاز است با توجه به ادامه بارش این سامانه بارشی شهروندان از سفر‌های غیرضروری به جد خوداری کنند.
وی گفت: مردم در صورت تردد از محور‌های مواصلاتی با توجه به سامانه بارشی از زنجیر چرخ و وسایل گرمایش همراه خو داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین