تاریخ انتشار:۱۲:۲۹ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: یک جانباز دفاع مقدس با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم خطاب به مسئولان و مدیران گفت: دلار باز هم متلاطم شد و قیمت‌ها آسمانی، فقرا سفره‌شان کوچک شد تدبیرتان کجاست؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا از دهدشت، مسیح محمودی امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه سیره و منش مولای متقیان را لازمه زندگی سعادتمند خواند و اظهار کرد: به عنوان نسل ایمان به عنوان فرزندان روزگار خمینی و خامنه‌ای علی‌وار باشیم اهل زهد و تقوا باشیم و افعالمان را اخلاقی کنیم.

جانباز دفاع مقدس با اشاره به مشکلات معیشتی جامعه خطاب به مدیران و مسئولان گفت: این ملت این مردم شهید داده است حماسه هشت سال دفاع مقدس و جنگ‌های نیابتی و سلیمانی تقدیم کرده شایسته بهترینها هستند.

وی بیان کرد: قرار بود اقتصاد اسلامی و نه اقتصاد لیبرال حاکم باشد، اقتصادی که با عطسه دشمن به جنبش و تلاطم بیفتد برای ما گره‌گشا نیست.

محمودی گفت: دلار باز هم متلاطم شد و قیمت‌ها آسمانی، فقرا سفره‌شان کوچک شد تدبیرتان کجاست؟!

این رزمنده دفاع مقدس گفت: دلتان به حال مردم بسوزد به نسخه‌های اقتصاد لیبرال نگاه نکنید.

وی با بیان اینکه اسلام ما اسلام تعالی است ما از فقر بیزاریم و از تبعیض متنفریم،ادامه داد: پیشرفت و تعالی می‌خواهیم ما مدیران بی‌فکر نمی‌خواهیم ما برنامه‌ریز می‌خواهیم.

محمودی با اشاره به اینکه چرا یک فرهنگی بازنشسته پنج ماه در خانه گوشت ندارد،گفت: این ملت چرا این گونه باشد؟

وی در ادامه گفت: اگر ما مدیرانی به سبک علی داشتیم اگر برنامه‌ریزانی علی گونه داشتیم وضعیت این گونه نبود.

استاد دانشگاه بیان کرد: برای برگشت به اسلام به قرآن دیر نشده است اسلام دینی است که دنیا را مزرعه می‌‌داند زراعت هم باید خوب باشد.

انتهای خبر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین