کد خبر: ۲۲۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۲۵ - ۲۹ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: طایفه سادات امام زاده علی (ع) و منسوبین حمایت خود را از حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اعلام کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه بزرگ به گوشه ای از مجموعه فعالیتهای عام المنفعه خویش از جمله آبرسانی و پروژه های دیگر برای مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: همه حقابه ها و تخصیص های که از سد کوثر و رودخانه مارون گرفتم لاینحل ماندند و اگر در دور جدید بتوانم همین طرحهای بر زمین مانده را دوباره زنده کنم کار بسیار بزرگی در جهت امرار معاش و حاصلخیز کردن دشتهای منطقه انجام داده ام .

سید علی محمد بزرگواری گفت: پیروزی شما در انتخابات قطعی است و انتظار می رود که فریب این شانتاژهای تبلیغاتی را نخورید .

بزرگواری انگشت اتهام این روزهای رد صلاحیت بعضی از کاندیدها به سوی خودش را با ذکر چندین مورد بی اساس قبلی تکذیب کرد و گفت: چنین اتهامات بی اساس و کذبی در مرام اینجانب نیست و امیدوارم همه تایید شوند و به صحنه رقابت باز گردند تا شاهد انتخابات و رقابتی سالم در کهگیلویه بزرگ باشیم و حرکتم هم برای دنیا و هم آخرت است و بعداً افراد روسیاه مشخص خواهند شد و هدفم کسب آرای بالای ۸۰ هزار می باشد .

بزرگواری همچنین گوشه ای از خدمات خویش در دهدشت شرقی و غربی را برشمرد و گفت : کارنامه من مشخص است و قبل از نمایندگی من آیا آب ،گاز، جاده ،روستاهای بهسازی شده داشتید؟ و من اولین سهمیه آب سد کوثر برای ۴۵ روستاهای دهدشت غربی گرفتم و انتظار دارم که ساکت ننشینند و به این خیل و موج عظیم عدالت خواهی بپیوندند و کارنامه و خدمات انجام گرفته را به مردم ارائه دهید.

حاج آقا بزرگواری همچنین به خدمات انجام گرفته در حوزه شهرستان چرام و بخش سرفاریاب اشاره نمود و گفت: از تنگ پیرزال به بالا آب ،برق، گاز ، جاده و آسفالت داشتید که بعضی با برخورداری و استفاده مطلوب از آنها در حق دیگران نمک نشناسی و تبلیغات سوء راه اندازی می کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
درودخدابرتو ای مردشجاع ویک رنگی توامتحان داد ه ای حرف زبان دلت یکی است انشالا موفق هستی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین