تاریخ انتشار:۱۵:۰۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: فعالیت سه کانال تلویزیونی انتخاباتی در شبکه استانی دنا با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و مسئولان استانی آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا از دهدشت به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، حسن عابدینی، معاون امور استان‌های رسانه ملی در مراسم راه اندازی این کانال‌ها گفت: ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سطح کشور تدارک دیده شده تا داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مردم بپردازند.

وی افزود: این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات نامزدها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازد و در مدت زمان هفت روز تبلیغات، نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها و معرفی خود هستند.

عابدینی آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزدها را از اهداف راه اندازی این کانال‌های انتخاباتی عنوان و تصریح کرد: میزان فعالیت کانال‌ها در مرحله اول پخش روزانه ۲ ساعت برنامه به صورت آزمایشی است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما انتخابات را مایه سربلندی ایران اسلامی دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم در این رویداد بزرگ ملی شرکت کنیم و سازمان صداوسیما هم وظیفه خود را با فراهم سازی زمینه برای رقابت انتخاباتی و تبلیغات نامزدها انجام می دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به راه اندازی کانال های تلویزیونی ویژه انتخابات در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: با تلاش همه همکاران در رسانه ملی بستر دسترسی مخاطبان به 200 کانال انتخاباتی در کشور و سه شبکه استانی در حوزه های انتخابیه فراهم شده است.

امیر رئوف جهاد تبیین را رسالت رسانه ملی عنوان کرد و افزود: صدا و سیما همواره با فراهم کردن بستر فنی کانال های تلویزیونی و همچنین تولید محتوا در قالب های گوناگون و جذاب در راستای جهاد تبیین گام برمی دارد.

مدیرکل شبکه دنا گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه 1-بویراحمد، دنا و مارگون 2- گچساران و باشت 3-کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده است که برای هر حوزه، یک کانال تلویزیونی انتخاباتی فعالیت داوطلبان را پوشش می‌دهد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین