کد خبر: ۲۲۲۶۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۳۷ - ۲۵ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: تنها جایگاه گاز طبیعی شهرستان لنده اغلب اوقات غیر فعال و تعطیل است مسئولان پاسخگو باشند .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سوخت گاز طبیعی فشرده به اختصار لاتین سی ان جی ،سوختی فسیلی غیر قابل تجدید که به دلیل فراوانی و قیمت ارزان و آلودگی کمتر نسبت به بنزین مورد توجه دولت ها و مصرف کنندگان قرار گرفته است و سالهاست که دولت با ایجاد مشوقها سعی در دوگانه سوز (گازسوز)کردن خودروهای بنزینی دارد.

جایگاه های توزیع گاز به تبع تقاضا برای سوخت پاک و ارزان بسرعت در همه مناطق ایجاد شده است .
متاسفانه فناوری و قطعات جایگاه گاز در کشور وابسته به خارج بوده هرچند تلاشهای زیادی جهت بومی سازی انجام شده است اما تعمیر ونگهداشت جایگاه هزینه گزافی را به جایگاه داران تحمیل می کند.
جایگاه گاز لنده به دلیل نقص فنی و تعمیرات و عدم تامین قطعات در اکثر مواقع تعطیل است، که باعث گلایه شهروندان و مسافران و رانندگان شده است.
احمد راننده وانت که از یاسوج عازم لنده بود از تعطیلی جایگاه ابراز نارضایتی کرده و عدم اطلاع رسانی به رانندگان باعث شده هزینه سوخت گزافی رامتحمل شویم و از بنزین استفاده کنیم درحالی که میشد در جایگاه های گاز قبلی وضعیت جایگاه های گاز بعدی اطلاع رسانی شود مثل فاصله تا جایگاه بعد فعال و غیرفعال بودن جایگاه ...
راننده آژانس دیگری از هزینه زیاد سوخت آزاد بنزین و نبود گاز گلایه مند بوده و از اینکه بیشتر کرایه دریافتی صرف هزینه سوخت میشد احساس نارضایتی می کرد و خواستار فعال شدن جایگاه بود.
شهرستانی که فاصله ۳۵کیلومتری با نزدیکترین جایگاه گاز را دارد آیا شایسته نیست برای جایگزینی و بحث پدافندی ( قضیه هک شدن پمپ بنزین ها )دولت و شهرداری اقدام به ساخت جایگاه گاز جدید کند خواسته ای که مطالبه شهروندان و مسافران این شهرستان می باشد وجا دارد مسئولان ورود کرده و آسایش شهروندان را فراهم نمایند.
شهرستان لنده با جمعیت ۲۱هزار نفر در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
سلام، بله منم راننده وانت نیسان هستم ازیاسوج میام هرموقع میام لنده میخواد بنزین ازاد لیتری ۳۰۰۰بزنی برگردی تادهدشت، هرچی کرایه ماکمه ۲۰۰تومانش میخواد بدی بنزین،،
درود بر خبرنگار خوب عصردنا جناب اقای امانت واقعا درد دل مارو گفتی
مهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
با سلام. بله واقعا حرف حقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
لنده شهرستانی با محرومیت عمیق با منابع انسانی غنی ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
جایگاه سی ان جی سال 1402 فقط 15 روز فعالیت داشت بقیه سال در حالت خواب بود
ایمان
|
United States of America
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
دستت دردنکنه آقای امانت انشالله که مشکلات شهرمون حل بشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین