کد خبر: ۲۲۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۰۹ - ۱۳ دی ۱۴۰۲
در مراسم بزرگداشت سرداران شهید مقاومت مطرح شد
عصر دنا: همرزم سردار شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم در پاسخ به اینکه چرا نامزد ریاست جمهوری نمی‌شوی گفته بود که من یک شب عملیات را با هیچ پست و مقام و ریاستی عوض نمی‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا از کهگیلویه، مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت امروز به همت هیأت حاج قاسم در دهدشت برگزار شد. 

سردار حسن حسن‌نیا در این مراسم با اشاره به رشادت‌های حاج قاسم و شجاعت ان فرمانده نام‌آور گفت: سردار سلیمانی از هیچ کس ترس نداشت و همیشه جلودار بود. 

فرمانده اسبق تیپ نیرو مخصوص ۵۸ مالک اشتر مازندران در تبیین اهمیت برگزاری یادواره‌ها و بزرگداشت شهدا، تأکید کرد: شهدا به این مجالس نظر دارند و درگذشتگان از فیض آن برخوردار می‌شوند. عذاب قبر از اموات برداشته می‌شود.

 همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه خون شهیدان نظام را بیمه کرده است، افزود: چند نفر سال گذشته مهسا امینی کوموله را بهانه کردند اصل نظام را نشانه گرفتند اما فتنه آنها شکست خورد. 

سردار حسن‌نیا در وصف جایگاه حاج قاسم گفت: رهبر معظم انقلاب که به منزل شهدای کرمان تشریف‌فرما می‌شدند اگر خانواده شهدا درخواست دعا داشتند می‌فرمودند حاج قاسم شهید زنده است به او بگویید دعا کند. 

همرزم سردار سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم اذن شهادت گرفته بود اما زمانش به خود ایشان سپرده شده بودحتی شبی که لبنان پیش سید حسن نصرالله رفته بود هرچه اصرار کردند که بمانید گفت باید بروم فردا متوجه می‌شوید؛ سید نصرالله فردای شهادتش گفت عجب! این از شهادتش آگاه بود. 

وی گفت: ما اقتدار داریم اقتدار ما شهدا هستند حاج قاسم برای ما اقتدار آورد. 

سردار حسن‌نیا با اشاره به اینکه شهید سلیمانی شیفته قدرت نبود و خود را خادم می‌دانست، افزود: وقتی به او گفتم مردم دوست دارند رئیس جمهور شوی چرا کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شو؟ خندید گفت به مردم بگو حاج قاسم نامزد شهادت است نه ریاست، نه پست و مقام، من به ریاست احترام می‌گذارم اما یک شب عملیات را با هیچ چیزی عوض نخواهم کرد. 

وی ادامه داد: بارها به من توصیه می‌کرد این سه تا پارامتر را به بچه‌ها بگویم در زندگی سرلوحه قرار دهند؛ توکل به خدا، توسل به اهل بیت و توجه به ولایت. 

همرزم سردار سلیمانی ولایت باوری را از دیگر خصوصیات شهید سلیمانی برشمرد و گفت: 

حاج قاسم وقتی رهبر انقلاب را می‌دید سان می‌دید و یک دست به سینه گذاشت.

سردار حسن‌نیا در این مراسم از زحمات هیأت حاج قاسم قدردانی کرد و فعالیت بانوی مسئول این هیأت(خانم آرمند) را ستود. 

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
تقدیم به فرمانداری که لباس مقدس پاسداری رو با لباس طایفه گری پارتی بازی و سیاسی کاری عوض کرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین