تاریخ انتشار:۲۳:۰۰ - ۰۶ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: بسیجیان گردان ۴۸۴ تیپ ۴۸ فتح باشت با هدف نشان دادن میزان آمادگی خود رزمایش حفظ انسجام را انجام دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بسیجیان گردان ۴۸۴ تیپ ۴۸ فتح باشت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی رزمایش حفظ انسجام را برگزار کردند.

جانشین فرمانده تیپ ۴۸ فتح این استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمرینات تاکتیکی گردان‌ امام جعفرصادق (ع) ۴۸۴  تیپ ۴۸ فتح باشت  خبر داد.

سرهنگ پاسدار امین قلی‌پور افزود: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش در تمرینات تاکتیکی، دفاعی و تهاجمی از جمله ستون کشی، کمین و ضد کمین، عملیات حمله به هدف شرکت کردند.

این رزمایش با حضور جانشین و بازرسان ویژه تیپ  ۴۸ فتح استان برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن اعلام آمادگی ۱۰۰درصدی برای نبرد با دشمنان، با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

قلی پور ابراز داشت:

در این رزمایش گردان بسیجیان امام جعفرصادق علیه السلام   تیپ ۴۸ فتح حضور فعال داشتند.

وی هدف از این رزمایش را ارتقاء سطح آمادگی رزمی بسیجیان، میثاق با منویات رهبر معظم انقلاب و ایجاد نشاط بین بسیجیان عنوان کرد و ادامه داد: بسیجیان در این رزمایش ضمن یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول ۹ گانه پدافند غیر عامل را نیز فرا گرفتند 

رزمایش گردان ۴۸۴ امام جعفرصادق (ع) تیپ ۴۸ فتح  شهرستان باشت

سرگرد پاسدار جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۴۸ فتح استان گفت: رزمایش گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) تیپ ۴۸ فتح در شهرستان باشت با حضور برخی از مسوولان استانی و شهرستانی و بسیجیان با اجرای برنامه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، عقیدتی، امداد رسانی و درمانی، یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول آفند و پدافند در پادگان عمومی قدس گچساران برگزار شد.

سروان پاسدار خدابخش احساس سرشت فرمانده گردان ۴۸۴ امام جعفرصادق (ع) باشت هم گفت: این رزمایش با برنامه فراخوانی، حفظ انسجام سازماندهی و آموزش بسیجیان علیه اهداف فرضی ودشمن با رمز یا فاطمه زهرا (س) به مدت یک روز به صورت تئوری و عملی و با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از بسیجیان سازمان یافته، باهدف حفظ آمادگی نیرو‌ها وبالابردن توان رزمی با استفاده ازسلاح‌های سبک و نیمه سنگین برگزار شد.

فرمانده گردان ۴۸۴ امام جعفرصادق (ع) تیپ ۴۸ شهرستان باشت  با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه تمرینی گفت: این برنامه به‌منظور حفظ و انسجام بسیجیان گردان و در راستای برگزاری برنامه‌های مدون گردان برگزار شد و شرکت‌کنندگان نحوه صحیح دست گرفتن سلاح برای تیراندازی درازکش، ایستاده و نیم‌خیز را فرا گرفتند.

احساس سرشت افزود: این جلسه تمرینی تیراندازی با حضور ۱۴۰ نفر از اعضای گردان ‌که اکثراً جوانان علاقمند و مشتاق بودند، با همکاری  ثیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد.

فرمانده گردان ۴۸۴ امام جعفرصادق ( ع) تیپ ۴۸ فتح تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای برگزاری رزمایش گردانی و در جهت آماده‌سازی نیروها برای زمان ضرورت انجام می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین