تاریخ انتشار:۲۰:۴۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: سوت آغاز هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد با رونمایی از پوستر این جشنواره در یاسوج به صدا درآمد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ظهر امروز نشست اخلاق رسانه ای با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سرگرد پاسدار عباس رضایی مسئول بسیج رسانه استان، جمعی از مدیران، خبرنگاران و فعالان رسانه ای مرکز استان در یاسوج برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد درباره این جشنواره گفت: در طراحی و برنامه ریزی اجرایی هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر تلاش کردیم با هم افزایی ادارات و سازمان های مختلف استان بتوانیم سطح کمی و کیفی جشنواره را نسبت به شش دوره ی گذشته بالاتر ببریم.

سرگرد پاسدار عباس رضایی افزود: حدود یک ماه پیش جلسه ی شورای سیاست گذاری و پشتیبانی از این جشنواره به ریاست مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مدیران سازمان ها و ادارات استان برگزار و محورها و بخش های مختلف جشنواره تدوین شد.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط و رقابت سالم بین رسانه ها، افزایش کمی و کیفی تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای دلسوزان عرصه رسانه، شناسایی و معرفی افراد توانمند رسانه‌ای،فراهم نمودن زمینه پیگیری و پاسخگویی مسئولین در موضوع آسیب های فرهنگی اجتماعی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به محورها و موضوعات جشنواره گفت: تلاش شد با مشورت سازمان و دستگاه های مختلف مسائل و محورهای مورد نیاز و مهم استان و کشور در این جشنواره لحاظ شود.

رضایی افزود: جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اتحاد و همدلی در استان، دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقدامات جهادی و مردمی، محور مقاومت و مکتب شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نشاط آفرینی، پیوند رسانه و صنعت، خانواده، جامعه و فرزند آوری، پیشرفت و توسعه استان، افزایش مشارکت در انتخابات، سلامت و کادر درمان، معرفی نخبگان و رشد علمی، مسائل شهری و شهروندی، اخلاق حرفه ای در رسانه و هم چنین موضوع شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) از محورهای این جشنواره است.

وی ابراز داشت: با توجه به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان در سال ۱۴۰۳، بخش ویژه این جشنواره به تولیدات مربوط به حوزه ایثار و شهادت خواهد بود.

رضایی در خصوص بخش هایی که خبرنگاران و فعالان تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه ای می توانند آثار خود برای جشنواره ارسال کنند اشاره کرد و گفت: این رخداد رسانه‌ای در ۱۰ قالب گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، عکس، فیلم و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست توسط سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رضایی گفت: خبرنگاران و فعالان تولید محتوا تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ فرصت دارند تولیدات و آثار خود را از طریق ایتا یا روبیکا به شماره ۵۴۳۸ ۹۳۶ ۰۹۳۵ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
رضایی بیان داشت: هر فعال رسانه ی می تواند در ۳ بخش شرکت نموده و در هر بخش ۱۰ اثر ارسال نماید.
وی افزود: اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر استان در اسفند ۱۴۰۲ برگزار می شود و برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان از حمایت های ویژه مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد و سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول بسیج اقشار سپاه فتح از برنامه های بسیج رسانه به ویژه جشنواره ابوذر و سفر زیارتی خبرنگاران تقدیر کرد افزود: در این جشنواره استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، کمیته امداد، تامین اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، بنیاد شهید، نفت و گاز گچساران، بنیاد نخبگان، خانه مطبوعات، آموزش و پرورش، هلال احمر، صنعت و معدن، بانک سپه، بانک توسعه تعاون، شهرداری یاسوج، اقتصاد و دارایی و هییت اندیشه ورز بسیج رسانه استان مشارکت خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین