تاریخ انتشار:۰۰:۲۲ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲
اجتماع باشکوه دانش‌آموزان فاطمی دهدشت؛
عصر دنا: اولین اجتماع بزرگ دانش آموزی شهرستان کهگیلویه ویژه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها توسط طرح شهید بهنام محمدی مدارس محدثه و معرفت دهدشت برگزارشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، اولین اجتماع بزرگ دانش آموزی شهرستان کهگیلویه ویژه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها توسط طرح شهید بهنام محمدی مدارس محدثه و معرفت با حضور امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش دهدشت و قریب ۴۰۰ نفر دانش آموز درمسجد و حسینیه فاطمه الزهرا برگزارشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر امام جمعه شهرستان کهگیلویه در مراسم شهادت با اشاره به مقام و جایگاه والای حضرت زهرا گفت:آن چیزی که ممکن است از حضرت زهرا سلام الله علیها تو ذهن ما باشد این هست که حضرت یک خانمی بودند که شب و روز داخل خانه نشسته و پشت پرده بودند
اما حضرت زهرا خانمی بودند که تفسیر قرآن و احکام شرعی می‌گفت جایگاه علمی و اجتماعی بالای داشتند.


امام جمعه کهگیلویه با بیان جایگاه علمی حضرت زهرا گفت:حضرت زهرابا آن شخصیت و جایگاه علمی با همه فضیلت جایگاه ام ابیها یعنی مادر پدر را داشت ، وقتی پیامبر روبروی ایشان قرار می‌گرفت می‌گفت پدر فاطمه جان فدایت شود

حجت‌الاسلام وحدانی با اشاره به مشکلات عاطفی جامعه امروزی تاکید کرد:اگر امروز ما این ادبیات یاد بگیریم و به آنها توجه کنیم اگر پدر های امروز به دخترش بگوید فدایت بشوم بیشتر ناهنجارهای به وجود نمی آید وی اضافه کرد :جاهای که دچار بحران و مشکلات هستیم رفتار اهل بیت را در زندگی نداریم یا توجهی نداریم.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت مسولیت اجتماعی گفت:حضرت زهرا از ۶ سالگی مدیریت زندگی را برعهده گرفت و یک مسولیتی که حضرت زهرا یاد بچه های خود داد این بود که هر فرزند وظیفه خود را انجام میداد وی افزود:حضرت کار حضرت زینب انجام نمی‌داد ,هر کس کار خودش انجام میداد

حجت الاسلام وحدانی با به توصیه دانش آموزان درباره احترام پدر و مادر گفت :رمز موفقیت و خیر دنیا و آخرت احترام به پدر و مادر است وی اظهار کرد:اگر مادرت راضی نباشد به جای نخواهید رسید‌.

در این مراسم تمامی مراحل با مدیریت مربیان طرح شهید بهنام و اجرای دانش آموزی از قاری قرآن ، مجری ،خادمین و ایستگاه صلواتی توسط دانش آموزان اجرا شد.

طرح شهید بهنام محمدی از طرف بسیج دانش آموزی با هدف ارتباط مسجد، مدرسه و منزل و تربیت نوجوان انقلابی چند سالی هست درمدارس حضور فعال دارند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین