نحوه نوشتن متن پیامک تبلیغاتی، یکی از مهم ترین مسائلی است که باید برای ارسال پیامک تبلیغاتی به آن توجه کنید؛ چرا که همیشه باید دقت کنید پیامک شما بیشتر از یک بخش یا چندین پیامک نشود. با زیاد شدن متن پیامک هزینه ارسال نیز بیشتر می شود.
در پیامکی که ارسال می کنید چه تبلیغاتی ، خدماتی و اطلاع رسانی باید منظور خود را به وضوح برسانید تا بتوانید بازخورد خوبی را از ارسال پیامک دریافت کنید. نکات و اصولی در رابطه با نوشتن متن پیامک وجود دارد که شما با رعایت آن می توانید متن مناسبی بنویسید و پیامک تبلیغاتی خود را با هزینه کمتر از پنل اس ام اس به صورت انبوه برای گروهی از افراد ارسال کنید.
برای اینکه بتوانید متن اس ام اس را به بهترین نحو بنویسید تا یک متن تبلیغاتی موثر ارسال کنید، باید به نکات زیر برای نوشتن متن پیامک توجه کنید تا تاثیرگذاری پیامک را چندبرابر کنید.
یکی از مهم ترین اصلی که تاثیرگذاری پیامک را بیشتر می کند. پیامک را برای جامعه هدف بنویسید و ارسال کنید؛ در غیر این صورت فرد ممکن است با دریافت پیامک های بی بهره دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کند. شما باید با تجزیه و تحلیل آمار جامعه هدف متناسب برای آن گروه پیامک بنویسید و ارسال کنید.
برای اینکه بتوانید در مخاطب اعتماد ایجاد کنید بهتر است شروع جذابی در پیامک داشته باشید. مثلا با نام شخص یا دوست عزیز یا نام برند و... می توانید شروع خوبی داشته باشید. بهتر است سعی کنید کلمه کلیدی را در اول متن به کار ببرید تا جذابیت بیشتری برای خواندن پیامک ایجاد کنید.
متن پیامک نباید طوری باشد که فرد دچار سردرگمی شود؛ بلکه باید در حوزه کسب و کار شما باشد و به زبان ساده و روشن نوشته شده باشد تا فرد متوجه پیامک شود. از گذاشتن شکلک ها و استیکرای زیاد در متن پیامک خودداری کنید و پیامک را چک کنید غلط املایی نداشته باشد.
حداقل تعداد هر پیامک 70 کاراکتر است شما باید با حداقل کلمات پیام خود را به مخاطب انتقال دهید. هر چند ارزان بودن قیمت اس ام اس و پنل اس ام اس ارزان ، برای شما به صرفه است.
ارسال پیامک بدون هیچ پیشنهاد یا امتیازی جنبه تبلیغاتی پیدا می کند و افراد توجه کمتری می کنند، اما با ارائه پیشنهادهای تخفیف ، کد یا بن تخفیف می توانید مخاطب را درگیر کنید. افراد با دریافت این نوع پیامک ها آن را بازنشر می کنند.
یکی از مهم ترین اصلی که برای ارسال لینک در متن پیامک استفاده می شود، استفاده از کوتاه کننده های لینک وبسایت یا شبکه های اجتماعی ست تا در یک پیامک به مخاطب انتقال پیدا کند و لینک به طور کامل برای فرد قابل مشاهده و کلیک کردن باشد.
در ارسال پیامک همیشه کلماتی از بقیه مهم ترند که می خواهید به مخاطب تاکید کنید تا توجه فرد را جلب کند در این صورت باید با قرار دادن علامت هایی مانند * یا " " آنها را از بقیه جملات جدا کنید.
تعیین محدودیت زمانی در متن پیامک موجب می شود تا کاربر زودتر به آن پیامک واکنش نشان دهد و آن را به بعد موکول نکند. تعیین بازه زمانی حس ضرورت در فرد ایجاد می کند. این مورد برای پیامک هایی که برای تخفیف یا آفر هستند بسیار کاربردی ست.
قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی و وب سایت به افراد کمک می کند سریعتر و آسانتر با شما ارتباط برقرار کنند و این کار اعتبار برند شما را بیشتر می کند. شما می توانید با امکان ارسال لینک در پنل پیامک مخابراتی لینک وب سایت و شبکه های اجتماعی خود را برای مخاطبین و مشتریان خود براحتی ارسال کنید.
در این صفحه اصول و نکاتی را برای نوشتن متن پیامک مطرح کردیم تا شما با رعایت و ایده گرفتن از این نکات متن پیامک تاثیرگذار بنویسید.
برای ارسال متن پیامک به صورت انبوه باید به محیط کاربری پنل اس ام اس دسترسی داشته باشید برای دسترسی به این پنل می توانید با خرید اولیه سامانه پیامکی به پنل پیامک برای ارسال پیامک دسترسی داشته باشید.
اگر شما قصد استفاده از سامانه پیامکی را دارید ما پنل پیامکی راستین اس ام اس را به شما معرفی می کنیم شما می توانید با خرید اولیه این سامانه پیامکی به امکانات بسیاری برای ارسال پیامک به خصوص ارسال لینک در متن پیامک دسترسی داشته باشید و یک متن پیامکی تاثیرگذار ارسال کنید