تاریخ انتشار:۱۸:۵۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا گزارش می دهد
عصر دنا: پیکر مطهر سه تن از شهدای دفاع مقدس همراه با استقبال مردم وارد دهدشت شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، در آستانه سالروز شهادت ام ابیها دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا«س» شهر دهدشت بار دیگر حال و هوای شهدایی به خود گرفت.

پیکر مطهر سه تن از آلاله‌های زهرایی با استقبال مردم وارد این شهر شد تا خاطرات مردانی که پروای نام ندارند و در گمنامی خویش همچون مادرشان مأوا گرفته‌اند زنده شود.

پیکر شهدا در بدو ورود به شهرستان به کارگاه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء منتقل شد و میزبان شهدا شدند.

مردم قدرشناس دهدشت در ورودی این شهر چشم انتظار حضور مسافران آسمانی بودند، برخی گل به دست داشتند عده‌ای با سردادن شیوه و کل زدن به سبک محلی برای این شهدا مادری کردند و جمعی نیز با دود کردن اسپند سهمی در استقبال از مهمانان ویژه داشتند.

ذکر مداحی از بلندگوهای سیار نصب شده بر روی خودروها حال و هوای دیگری به مراسم بخشیده بود؛ وقتی «شهید گمنام سلام، خوش آمدی مسافر من، خسته نباشی پهلوان» پخش می‌شد اشک از دیدگان ارادتمندان جاری گشت. 
تابوت‌های شهدا از ورودی شهر تا میدان امام حسین«ع» بر روی دستان مردم ولایتمدار تشییع شد پس از آن مراسم وداع با شهدا در حسینیه ثارالله سپاه برگزار و غروب دلگیری رقم زد. 

مراسم شبی با شهدا امشب در مسجد امام علی واقع در گلزار،  مسجد امام حسین در کوی آزادگان،  مسجد زین‌العابدین در محدوده سایپایدک و مسجد فاطمه زهرا در حال برگزاری است. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین