تاریخ انتشار:۱۸:۳۱ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فتح استان عنوان کرد:
عصر دنا: آب برخی مناطق شهر یاسوج به مدت ۲۴ ساعت قطع و یا با اُفت فشار مواجه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، مدیر امور آب و فاضلاب شهر یاسوج گفت: برای انجام عملیات بهسازی، توسعه شبکه‌های آب برخی مناطق از جمله شهرک امام حسین (ع) تعدادی از نقاط مرکز کهگیلویه و بویراحمد با قطعی و یا اُفت فشار آب روبرو می‌شوند.
علمدار آرمین افزود: شهرک شهرداری، شهرک امام حسین (ع)، شهرک امام علی (ع)، شهرک جهاد، بولوار قرنی، بولوار عدل، بیمارستان شهید جلیل، دولت آباد، شرف آباد، شهرک مهارت (جوشکاران)، محله بختیاری ها، جمعه بازار و ترمینال مناطقی هستند که مشمول این اطلاعیه می‌شوند.
وی ادامه داد: این قطعی و اُفت فشار آب برای روز یکشنه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح به مدت ۲۴ ساعت پیش بینی شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج ضمن عذرخواهی از مشترکان ساکن مناطق یاد شده به واسطه بروز این قطعی ها، گفت: برای توسعه و بهبود شبکه‌های آب شهر انجام چنین اقدام‌هایی ضرورت دار و اجتناب ناپذیر است.
آرمین گفت: مشترکان ضمن اخذ تدابیر لازم برای ذخیره آب مورد نیازشان، از دستکاری در تأسیسات آب و کنتور‌های خود پرهیز کنند.
وی همچنین با توصیه‌ای زمستانی به مشترکان بیان کرد: از آنجا که دمای هوا در شهرستان بویراحمد رو به برودت محسوس است لازم است مشترکان عزیز کنتور و تأسیسات آب خود را به درستی و با وسایل مناسب از قبیل پشم و شیشه و پتو و... بپوشانند تا بر اثر تغییرات دمایی ترکیدگی و مشکلات آن را شاهد نباشیم.
برچسب ها: علمدار آرمین
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین