تاریخ انتشار:۱۴:۲۶ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: در دو روز اخیر بر اثر سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویر احمد ۱۷ نفر مصدوم امدادرسانی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: چهار سانحه رانندگی در ۴۸ ساعت گذشته تاکنون در این استان ۱۷ مصدوم برجای گذاشت.
کاظم فلاحی دوست افزود: برخورد خودروی سواری پیکان با ۲ دستگاه خودرو پراید در جاده دهدشت به بهبهان در محل روستای پادوک با ۹ مصدوم مهمترین حادثه ۲ روز پایانی هفته گذشته در کهگیلویه و بویراحمد بود.
وی بیان کرد: برخورد ۲ دستگاه خودرو تریلر با پژو در محور ارتباطی یاسوج به دهدشت محل روستای بطاری دیگر حادثه مهم ۲ روز اخیر در استان بوده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دیگر سوانح ۴۸ ساعت گذشته در کیلومتر ۳۰ جاده دهدشت به سرفاریاب، کیلومتر هشت جاده لار به سمت چرام رخ داد که نجاتگران هلال احمر استان در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی به مصدومان این حوادث اقدام کردند.
فلاحی دوست همچنین از امداد و نجات بانوی ۳۱ ساله در ارتفاعات برف کرمو در شهرستان دنا خبر داد.
وی عنوان کرد: این بانوی جوان که به علت سقوط از ارتفاع دچار شکستگی از ناحیه پا شده بود با تلاش امدادگران به درمانگاه سی سخت انتقال یافت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گم شدن یک گردشگر در ارتفاعات تلخ آب شیرین را از دیگر حوادث روز‌های پایانی هفته گذشته ذکر کرد و افزود: این شهروند پس از ساعت‌ها جست و جو توسط مردم پیدا شد.
فلاحی دوست تاکید کرد: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین