تاریخ انتشار:۱۴:۴۸ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه همواره محور اتحاد و همدلی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد: روز ۱۳ ابان روز ملی مبارزه با استکبار حهانی بود که این استکبار ستیزی مختص یک روز نیست، مردم ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای پرشور را در این روز خلق کردند.

وی بیان کرد: آمریکا نماد یک شیطان بزرگ است و اسرائیل نوچه اوست با هر آزادی خواهی مبارزه کرده و به آنها ظلم می کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رژیم پهلوی دست نشانده آمریکا بود و خسارت های فراوانی به کشور وارد کرد آنها ملت ما را تحقیر و منابع کشورمان را غارت می‌کردند و امروز انقلاب اسلامی به پشتوانه همین مردم مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

سردار خرمدل عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت مقابل جوامع استکباری مقاومت می کند،چرا مستکبرین خود را کدخدای عالم معرفی می کنند.

وی با اشاره به فوت یک دختر در سال گذشته در ایران اسلامی و فتنه دشمنان برای کشور گفت: امروز نزدیک ۱۰هزار نفر در غزه به شهادت رسیده اند که بیشتر زن و کودک هستند درحالی که بسیاری از جوامع غربی و مدعیان دروغین حقوق بشر همچنان سکوت کرده اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی نزدیک به ۲۰سال است که مردم غزه را در محاصره کامل قرار داده، ولی عملیات طوفان الاقصی آغازی بر پایان اسراییل خواهد بود چرا که قدرت پوشالی اسراییل را در هم شکست و رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد.

سردار خرمدل بیان کرد: چه کسی باور می کرد که آمریکایی ها این همه تجهیزات نظامی را برای مقابله با گروه حماس عازم منطقه کند که این موضوع  اضمحلال صهیونیست ها و جبهه استکبار را می رساند و امروز 1.5 میلیون نفر از جمعیت صهیونیست‌ها از سرزمین های اشغالی گریخته اند و طبق وعده الهی پیروزی از آن جبهه حق است.

وی افزود: امام (ره)می فرمایند هر کسی هر جایی که کار می‌کند خوب کار کند اگر اخلاص نباشد و کار برای خداوند نباشد ارزشی نخواهد داشت، امروز نیازمند هستیم که کارها برای رضای خداوند باشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سپاه باید محور اتحاد و همدلی باشد ما همه سرباز انقلاب هستیم و هر کسی که دل در گرو انقلاب و نظام دارد درب سپاه به روی همه این عزیزان باز خواهد بود.

خرمدل اضافه کرد: در گچساران شاید بیش از چند سال بود که فرمانده ناحیه مقاومت بسیح از گچساران انتخاب نشده بود،در این خصوص لیستی از افراد انتخاب گردید در کنار ظرفیت ها و نیروهای خوب این شهرستان سرهنگ ناصر صالحی که بومی گچساران بود و دارای قابلیت های بسیار خوب است انتخاب گردید.

وی گفت: دو مطالبه از صالحی داریم یکی گزینش افراد شایسته و جوانان شایسته را معرفی کنید و برای جذب کادر سازی در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهید تا جذب گردند، سپاه باید جایگاه اتحاد در انقلاب بوده و با محبت و درب‌های باز با مردم برخورد کنید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین