کد خبر: ۲۱۲۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۰۶:۵۹ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: حمایت از آزادی رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران فرهنگی است. در این زمینه، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا در هفته جاری دستگاه های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شدند که برخی از آنها واقعا جایگاه شایسته ای در بین اقشار مرتبط داشتند. یکی از این دستگاه های برتر که بی تردید توانسته است فاصله میان خود و اقشار مرتبط را کم کرده و با شرایط موجود کشور و استان کارنامه درخشانی از خود بجا بگذارد، اداره کل ارشاد و مدیرکل این نهاد فرهنگی بود.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در طول مدت تصدی خود اقدامات تحسین برانگیز و دلسوزانه‌ای در راستای توسعه فرهنگ و هنر استان انجام داده است. از جمله این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توجه ویژه به ظرفیت‌های فرهنگی بومی: درخشان در برنامه‌های خود، توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های فرهنگی بومی استان داشته است. وی تلاش کرده است تا فرهنگ و هنر بومی استان را به عنوان یک سرمایه ارزشمند معرفی و تقویت کند. از جمله اقدامات درخشان در این زمینه می‌توان به حمایت از هنرمندان و فعالان فرهنگی بومی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری بومی، و ثبت آثار فرهنگی بومی اشاره کرد.

 

دستاوردهای چشمگیر در حوزه فرهنگ و هنر: در طول مدت تصدی مدیرکلی درخشان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد دستاوردهای چشمگیری در حوزه فرهنگ و هنر داشته است. از جمله این دستاوردها می‌توان به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری مختلف، حمایت از هنرمندان و فعالان فرهنگی، و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در استان اشاره کرد.

 

تعامل سازنده با اهالی فرهنگ و هنر: درخشان از زمان تصدی مدیرکلی خود، تعامل سازنده‌ای با اهالی فرهنگ و هنر استان داشته است. وی همواره تلاش کرده است تا نظرات و پیشنهادات این افراد را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کند.

 

حمایت از هنرمندان و فعالان فرهنگی: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در طول مدت تصدی درخشان، حمایت‌های مناسبی از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان داشته است. از جمله این حمایت‌ها می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی، و حمایت از تولید آثار فرهنگی اشاره کرد. این حمایت‌ها، نقش مهمی در تقویت و رشد هنرمندان و فعالان فرهنگی استان داشته است.

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در استان: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در طول مدت تصدی درخشان، اقداماتی برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در استان انجام داده است. از جمله این اقدامات می‌توان به ساخت و تجهیز مکان های فرهنگی و همچنین تلاش برای جذب اعتبارات زیرساختی اشاره کرد. این اقدامات، موجب تسهیل دسترسی مردم به امکانات فرهنگی و هنری شده است.

 

تعامل سازنده با اهالی فرهنگ و هنر: درخشان از زمان تصدی مدیرکلی خود، تعامل سازنده‌ای با اهالی فرهنگ و هنر استان داشته است. وی همواره تلاش کرده است تا نظرات و پیشنهادات این افراد را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کند. این تعامل سازنده، موجب تقویت اعتماد و همدلی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ و هنر شده است.

 

حمایت از آزادی رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران فرهنگی است. در این زمینه، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات قابل توجهی انجام داده است. از جمله این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حمایت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای: درخشان همواره تلاش کرده است تا از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حمایت کند. از جمله این حمایت‌ها می‌توان به حمایت از تولید محتوای رسانه‌ای، و کمک به رفع مشکلات خبرنگاران اشاره کرد.

حمایت از رسانه‌های مستقل: درخشان همواره از رسانه‌های مستقل حمایت کرده است. وی معتقد است که رسانه‌های مستقل نقش مهمی در توسعه فرهنگ و جامعه دارند. از جمله اقدامات درخشان در حمایت از رسانه‌های مستقل می‌توان به برگزاری نشست‌های خبری با رسانه‌های مستقل، حمایت از تولید محتوای رسانه‌ای توسط رسانه‌های مستقل، و کمک به رفع مشکلات مختلف رسانه‌های مستقل اشاره کرد.

مخالفت با سانسور و فشار بر رسانه‌ها: درخشان همواره مخالف سانسور و فشار بر رسانه‌ها بوده است. وی معتقد است که رسانه‌ها باید آزادانه بتوانند فعالیت کنند و نظرات خود را بیان کنند. درخشان در طول مدت تصدی خود، هیچ‌گونه فشاری بر رسانه‌ها وارد نکرده است.

این اقدامات نشان می‌دهد که امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، فردی است که به آزادی رسانه‌ها اهمیت می‌دهد. وی معتقد است که آزادی رسانه‌ها، یکی از پایه‌های مهم دموکراسی است.

بر اساس این دستاوردها و اقدامات، می‌توان گفت که امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد قابل قبولی در طول مدت تصدی خود داشته است. وی با تلاش و کوشش خود، توانسته است نقش مهمی در توسعه فرهنگ و هنر استان ایفا کند. این اقدامات نشان می‌دهد که وی فردی دلسوز و خلاق است که تلاش می‌کند تا نقش مهمی در توسعه فرهنگ و هنر استان ایفا کند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
معلوم شد دلیل اینکه سایت هایی مثل عصر دنا وافتو نیوز که بیشتر شبیه ظلمت نیوز هست وکبنا وغیره هر طور دلشان می خواهد لجن پراکنی می کنند وبا روح وروان مردم بازی میکنند.چی هست .
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
مثلا خوایی چکرده ...بس کنید فرهنگ و ارشاد و کلا سازمانهای تبلیغی چه دینی یه اموزشی چه ارشادی کلا تعطییلن ....مردمه مسخره نکنیت ...
سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام- حضرتعباسی چه کار کرده که بقیه نمیکردن/ غیر از اینه که قادر آشنا در تهران داره هلش میده وحمایتش میکنه/ الکی آدما را بزرگ نکنید لطفا/ در واقع در حوزه ماموریت های سازمانی هیچ کاری صورت نگرفته است/ فرهنگ وهنر بچه بازی شده است و آدمای بدون شناسنامه دارن منم منم میکنن در حوزه هنر/آسیب های اجتماعی در مرکز استان فاجعه است و این ضعف دستگاه اول فرهنگی استان است که برنامه ای برای برون رفت از این وضعیت فلاکت بار ندارد/به اداره کل فرهنگ وارشاد برسونید حد اقل از این وضعیت روزمره وتکراری در حوزه فرهنگ وهنر خارج بشه، لطفآ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اینایی که به عنوان عملکرد بیان
شده ما در بخش پاتاوه اصلا و ابدا ندیدیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین