تاریخ انتشار:۲۱:۲۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر کل فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۶ آموزشگاه آزاد و دولتی آماده پذیرش ۱۹ گروه آموزشی‌های فنی وحرفه‌ای در استان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر کل فنی وحرفه‌ای استان در نشست هم اندیشی مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی که با حضور تشکل‌های مردم نهاد در فنی و حرفه‌ای برگزار شد، گفت: ایجاد وتامین مهارت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر مبنای مهارت‌های عمومی بازار کار و صنایع از اولویت‌ها و اهداف سازمان فنی وحرفه‌ای در کشور است.
هدایت افزود: از افزاد ۱۵ تا ۶۷ سال دعوت می کنیم برای فراگرفتن مهارت‌های فنی وحرفه ای برمبنای اموزش و بازار کار به مراکز فنی وحرفه‌ای مراجعه کنند.
وی اضافه کرد:همچنین برای ارائه خدمات به ۶ گروه آسیب پذیر از جمله زنان بی سرپرست، بد سرپرست، معتادان متجاهر و زندانیان، نیازمند کمک تشکیلات مردم نهاد هستیم .
هدایت افزود:گواهینامه با کد بین المللی به مهارت آموزان فنی وحرفه ارایه می شود.
مدیر عامل مجمع خیرین مهارت استان نیز گفت:نباید دانشگاه‌ها مدرک محور باشند باید با مهارت اموزی و ایجاد ظرفیت‌های شغلی و فراهم کردن بازار کار از افزایش بیکاری بخصوص در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی جلوگیری کرد.
کرمی هم از ارایه خدمات این صندوق به روستائیان و عشایر خبر داد و افزود:دو سوم هزینه بیمه را دولت و یک سوم را مردم پرداخت می کند که این ظرفیت خوبی برای تحت پوشش قرار دادن افراد بی بضاعت در این عرصه است.
وی اضافه کرد:افراد دارای سنین ۱۸ تا ۵۰ سال می توانند از خدمات صندوق بیمه روستائیان وعشایر استفاده کنند و میتوانند از سوابق بیمه‌ای خود برای نهاد وها وسازمان‌های دیگر نیز استفاده کنند.
در این نشست تشکل‌های مردم نهاد نیز در زمینه استقفاده از ظرفیت ها‌ی خود وهمکاری وتعامل هرچه بیشتر با دستگاه‌های دولتی تاکید کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین