کد خبر: ۲۱۱۳۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۵۳ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲
قابل توجه مسئولین بیخیال استان کهگیلویه و بویراحمد؛
عصر دنا: ماجرا از این قرار است که با پیگیری و درخواست فرمانداری بوشهر برای انحلال شورای شهر عالیشهر انجام گرفت و این موضوعی است که راجع به شورای شهر یاسوج نیز می تواند پیگیری شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس، نائب رئیس و منشی شورای اسلامی عالیشهر متهم به عدم شرکت در جلسات متعدد شورا، عدم امضا و تصویب هرگونه مصوبه‌ای و به‌تبع آن عدم تصویب تعرفه عوارض محلی و لایحه بودجه شهرداری در موعد مقرر شدند و درنتیجه، رأی شورای حل اختلاف استان بوشهر مبنی بر سلب عضویت دائم آنها به تصویب رسید.

ماجرا از این قرار است که با پیگیری و درخواست فرمانداری بوشهر برای انحلال شورای شهر عالیشهر انجام گرفت و این موضوعی است که راجع به شورای شهر یاسوج نیز می تواند پیگیری شود.

درسی که فرماندار و استاندار ما باید از استان بوشهر یاد بگیرند+ سند!

مدت زیادی است که شورای شهر یاسوج ازریل عملکرد کارآمد و مطابق با وظایف خود خارج شده است و دود این ناکارآمدی بر به چشم مردم رفته و شهر یاسوج را به یک شهر عقب مانده تبدیل کرده است.

خارج شدن شورا از رسالت های اصلی خود و ورود به موضوعاتی همچون انتصابات شهرداری، اقلیت و اکثریت در شورا، دعواهای سیاسی بر سر تعیین شهردار و .... باعث شده است که شورای شهر بر مدار ناکارآمدی قرار گرفته و همین موضوع لطمات جبران ناپذیری به مدیریت شهری مرکز استان وارد نماید.

همین موضوع در دیگر استان های کشور نیز وجود داشته است ولی استان های دیگر برای حل موضوع و بازگشت شورای شهر به مدار کارآمدی از راه حل های قانونی استفاده کرده اند.

با پیگیری فرمانداری و استانداری بوشهر سلب عضویت دائم رئیس و نایب رئیس و منشی شورای اسلامی شهر عالیشهر انجام گرفت و این موضوعی است که راجع به شورای شهر یاسوج نیز می تواند پیگیری شود.

اعضای هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایت استان با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری استان، نماینده مردم بوشهر وگناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، نماینده شورای اسلامی استان با موضوع رسیدگی به پرونده تخلفات اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر برگزار گردید و رای به سلب عضویت سرکار خانم صدیقه نیک روش رئیس شورای اسلامی عالیشهر، آقای مجید حیدری نائب رئیس شورای اسلامی عالیشهر ، خانم میهن بانو قاسمی منشی و خرانه دار شورای اسلامی شهر عالیشهر دادند.

موضوعاتی همچون سهم خواهی، دخالت در انتصابات مجموعه شهرداری، تزریق نیروی اضافه به مجموعه شهرداری و افزایش پرداخت های حقوق، عدم برنامه ریزی برای شهر، عهدنامه برای تقسیم مسئولیت ها، مصوبات غیرقانونی خارج از شورا، طایفه گرایی و... موضوعاتی هستند که گاها از رسانه های مختلف استان مطرح شده است و می تواند دلایلی برای برخورد با کارهای غیر قانونی با شورای شهر یاسوج باشد.

حال باید دید فرمانداری بویراحمد و به تبع آن استاندار کهگیلویه وبویراحمد در مقابل اعمال غیر قانونی شورای شهر یاسوج چه کاری انجام می دهند؛ آیا بر روند غیرقانونی برخی اعضای شورای شهر صحه می گذارند و خود نیز تایید کننده روال های غیرقانونی خواهند بود؟

درسی که فرماندار و استاندار ما باید از استان بوشهر یاد بگیرند+ سند!

درسی که فرماندار و استاندار ما باید از استان بوشهر یاد بگیرند+ سند!

درسی که فرماندار و استاندار ما باید از استان بوشهر یاد بگیرند+ سند!

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
باید رسیدگی ونیز برخورد شود
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
خیلی چیزها رو استانها از استاندار کهگلویه یاد می گیرند گم شو
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
توضیح بده مثل تبعیض برخورد قومی وایجاد تفرقه بخاطر سردسیری وگرمسیری
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
چه خنده دار
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
تو یه ادم دروغگوی عقده ای هستی عصر دنا اوف به تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
استاندار ما فقط بده رنگ موهاشو با افضل سِت کنه وگرنه کار خاص دیگری بلد نیست از بعد از سفر رئیسی هم گم شده است همه ی هم و غمش این بود که با ظاهرسازی و مهندسی سفر خودشو در نزد دولت و رئیسی فعال نشون بده اما بعد سفر خبری ازش نیست احتمالا باید بار سفر را ببنده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.