تاریخ انتشار:۲۲:۲۸ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: امروز قرار بود با حضور نماینده فرماندار رئیس جدید شورای اسلامی شهر یاسوج معرفی شود که به دلیل عدم حضور تعدادی از اعضای شورا از جمله کیوان آشنا، ایمان جاودانه و هدایت اکبری جلسه تعیین تکلیف ریاست شورای اسلامی شهر یاسوج به فردا موکول شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، قرار بود امروز شنبه ۲۱ مرداد ماه جلسه تعیین تکلیف هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور نماینده فرماندار صورت گیرد هر چند طبق شنیده‌ها قبل از شروع این جلسه مهم، رئیس سابق شورای شهر یاسوج در اتاق ریاست حضور داشت و روی صندلی ریاست نشسته بود اما در هنگام تشکیل جلسه خبری از کیوان آشنا نبود!!.

این در حالی است که بنا به گفته نماینده فرماندار از ۱۳ مرداد به بعد کیوان آشنا دیگر رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیست اما چرا و به چه دلیل او هنوز در اتاق ریاست و بر صندلی ریاست شورای اسلامی شهر یاسوج جلوس می‌کند معلوم نیست و خود او می‌بایست پاسخگو باشد.

اما نکته مهم‌تر اینکه اگر کیوان آشنا هنوز خود را رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج می‌داند چرا و به چه دلیل در اتاق ریاست می‌نشیند اما در جلسه مربوط به تعیین هیئت رئیسه جدید شرکت نمی‌کند و در محل کار حاضر نیست!!!؟.

امروز قرار بود با حضور نماینده فرماندار رئیس جدید شورای اسلامی شهر یاسوج معرفی شود که به دلیل عدم حضور تعدادی از اعضای شورا از جمله کیوان آشنا، ایمان جاودانه و هدایت اکبری جلسه تعیین تکلیف ریاست شورای اسلامی شهر یاسوج به فردا موکول شد.

ملکی نماینده فرماندار گفت که فردا آخرین مهلت تعیین تکلیف هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج بوده و اگر باز هم در جلسه شرکت نکنند قانون تکلیف شورای اسلامی شهر را مشخص خواهد کرد.

به گزارش فارس بنا به موضع‌گیری‌های گذشته انتظار می‌رود با حضور ۵ عضو شورای اسلامی شهر که از قرار معلوم با یکدیگر همسو هستند انتخابات هیئت رئیسه با حضور نماینده فرماندار برگزار شود.

هر چند در جلسات چند ماه گذشته مربوط به مخالفت با شهردار ۴ عضو شورا یعنی هدایت اکبری؛ هدایت‌الله امیری، عباس نژاد و عطاالله دانشی با یکدیگر همسو بودند اما در حال حاضر فرشید احمدی کیش نیز اینگونه که به نظر می‌رسد با این جمع برای رسیدن به گزینه مورد نظر جهت ریاست شورای شهر و تعیین شهردار همسو است و در صورتی که هدایت اکبری مخالف سرسخت شهردار سابق فردا در جلسه حضور پیدا کند رای 5 عضو لازم جهت تعیین تکلیف وضعیت کنونی شورا کفایت خواهد کرد.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.