تاریخ انتشار:۲۱:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مراسم تجلیل از مربیان و قران آموزان هیئت نور ولایت شهرستان بویراحمدبا حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در این گردهمایی که با حضور تعداد زیادی از قرآن آموزان نوجوان و مربیان قرآنی برگزار گردید، قرآن آموزان به اجرای همخوانی محفوظات قرآنی خود پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای افتخاری، مدیرکل محترم سازمان تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد و سردار دکتر حکمتیان فرمانده تیپ سرافراز ۴۸ فتح استان، مهمانان ویژه این برنامه بودند.
این برنامه به همت هیئت نور ولایت برگزار شد.

هیئت نور ولایت 50 طلبه و 100 مربی فعال قرانی دارند که 800قران آموز در رشته های روخوانی و حفظ مشغول به تحفیظ و تحصیل می باشند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: هئیت نور ولایت
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین