تاریخ انتشار:۲۰:۲۴ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویرحمد از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و بازدیددهای علمی در هفته دفاع مقدس خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویرحمد در جلسه هماهنگی برنامه های چهل وسومین سالگرد دفاع مقدس به تشریح برنامه های بسیج فرهنگیان استان در هفته دفاع مقدس پرداخت وگفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم و تا همیشه شاگرد کلاس ایثار و جوانمردی شان می مانیم.
سرهنگ جاماسب بهمنیار به برنامه های هفته دفاع مقدس و لزوم زنده نگهداشتن یاد شهدا اشاره کرد وگفت: نواختن زنگ مهر و مقاومت، تجلیل از جانبازان ورزمندگان، غبارروبی و گل افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا ی فرهنگی ،روایت مقاومت و ایثار توسط راویان دفاع مقدس، ویزیت رایگان در درمانگاههای سپاه، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی ، بازدیدهای علمی و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، را از جمله برنامه های پیش بینی شده بسیج فرهنگیان استان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
بهمنیار از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی در هفته دفاع مقدس در شهرستانهای لنده ،بهمئی و دهدشت خبرداد وگفت: علاوه بر تجلیل از معلمان برتر در حوزه‌های علمی و جهادی از فرهنگیان فعال در مبارزه با کرونا هم به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.
در ادامه این جلسه سایر اعضا به بیان دیدگاههای خویش درباره برنامه های هفته دفاع مقدس پرداختند و بر تببین فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جاماسب بهمنیار
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین