تاریخ انتشار:۱۶:۵۲ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار خطه شدن جاده بابامیدان - یاسوج به سمیرم ۵۰ درصد پیشرفت کاری دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل راه و شهرسازی این استان با بیان اینکه طول این کمربندی ۱۴ کیلومتر است گفت: این مسیر از پلیس راه اصفهان تا پلیس راه شیراز است.
راستا با تاکید بر اینکه ۵ کلیومتر از این کمربندی تکمیل شد افزود: ۷ کیلومتر آماده آسفالت و ۲ کیلومتر دیگر نیز در دست اجرا است.
وی اعتبار این طرح را ۷۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اعتبار این طرح از منابع ملی تامین شد.
راستا اضافه کرد: عملیات ساخت یک دهنه پل بزرگ در این مسیر (منطقه مختار) برای واگذاری به پیمانکار در مرحله مناقصه است.
وی با اشاره به اینکه جاده بابامیدان - یاسوج - اصفهان یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های شریانی با میزان ترافیک بیش از ۲۰ هزار خودرو در روز است، عنوان کرد: در اصطلاح فنی راهسازی وقتی عبور و مرور در یک محور به ۴ هزار خودرو برسد نیاز به احداث باند دوم است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین