تاریخ انتشار:۱۳:۴۲ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
مدیر آموزش و پرورش دهدشت خبر داد
عصر دنا: مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: با ساماندهی نروی انسانی و تامین فضای آموزشی هیچ دانش آموزی امسال در شهرستان از تحصیل باز نمی ماند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فریدون فاطمی زاده امروز پیش از خطبه های نماز جمعه دهدشت به تشریح اقدامات انجام گرفته برای بازگشایی مدارس پرداخت و گفت:  هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نخواهد ماند.

مدیر اموزش و پرورش منطقه دهدشت گفت: تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر این است که تربیت تک بعدی نباشد و به دروس پایه تنها نپردازیم.

وی اضافه کرد: رویکرد ما بر این است که با اتمام دوره تحصیل دانش آموز آمادگی پذیرش مسیولیت در جامعه و ایفای نقش داشته باشد.

فاطمی زاده با اشاره به اینکه تمام انچه برای برنامه ریزی مناسب لازم بود انجام گرفته است، بیان کرد: در این راستا ساماندهی فضاهای اموزشی زیربنای کار بود.

به گفته فاطمی زاده امسال پنج واحد فضای آموزشی نوساز با ۳۴کلاس درس به شهرستان اضافه شد.

این مسئول گفت که با بهره‌برداری از مدارس جدید بعضی از فضای مستهلک از دور خارج شد.

فاطمی زاده به ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: از حیث پوشش تحصیلی تا دورترین روستاها حتی با 2 دانش آموز در نظر گرفته شده است به گونه ای که هیچ دانش اموزی از اموزش بازنماند.

وی همچنین از بازگشت به تحصیل بازماندگان از تحصیل سالهای گذشته خبر نداد اما به آمار این دانش آموزان اشاره ای نکرد. فاطمی زاده گفت: دوره های ضمن خدمت برای نیروی انسانی برگزار شد و رتبه اول استان در اموزش نیروی انسانی را کسب کردیم.

به گفته فاطمی زاده ۱۳۰هزار نفر ساعت معلمان ابتدایی سال گذشته اموزش دیدند.

این مسئول با بیان اینکه شعار دولت حمایت از مدارس دولتی است، افزود: بنا بر این است که سطح مدارس دولتی ارتقا پیدا کند و هیچ کس مجبور نباشد فرزند خود را به مدارس غیر دولتی بفرستد.

وی با بیان اینکه در سال، های گذشته پایه اول ابتدایی تا روزهای اخر سال معلم تامین نمی‌شد، اضافه کرد: امسال اما مجرب ترین معلمان فرهنگی با انتخاب مدیران مدارس نیروی تخصصی برای اموزش نیروها بکار گرفته شد.

فاطمی زاده گفت: سال اینده نیاز به مدارس خاص و پرداخت شهریه نخواهد بود و نیاز به مدارس دولتی تامین خواهد شدوی با اشاره به اینکه برای پوشش دانش اموزان نگاه دولت بر این است با لباس گذشته در مدارس حضور پیدا کنند، تاکید کرد: اولیای دانش آموزان در مسایل تربیتی مشارکت داشته باشند.

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.