تاریخ انتشار:۲۰:۳۵ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: دبیرشصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج- دنا از ارسال 367 فیلم ،589 تک عکس و 72 مجموعه عکس به دبیرخانه این جشنواره خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امین درخشان با تشریح تعداد آثار ارسالی به هر بخش گفت: 245 فیلم داستانی ، 63 مستند، 29 اثر در بخش تجربی، و 30 اثر در بخش پویا نمایی به دبیرخانه شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج- دنا ارسال شده است.

درخشان درباره برگزیدگان جشنواره نیز گفت: 35 فیلم داستانی، 10 مستند، 4 فیلم تجربی و 6 اثر در بخش پویانمایی در بخش فیلم برگزیده شده‌ا‌‌‌ند.

 وی افزود: در بخش عکس نیز 589 اثر به عنوان تک عکس و 72 مجموعه عکس در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارند که 31 اثر در بخش تک عکس و 6 مجموعه به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

درخشان یادآوری کرد: برترین آثار در هر بخش از میان برگزیدگان معرفی خواهند شد.

شصت ‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا از سوم تا ششم هرماه 1402 به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر یاسوج برگزار می‌شود. 

در این جشنواره هنرمندانی از 10 استان همدان،ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، آذربایجان غربی، لرستان، مرکزی، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

محمد حمزه‌ای، رضا دانشپژوه، لیلی عاج، مهدی غلامی سوق، مهدی فردقادری، مهدی فرودگاهی و سید غلام‌رضا نعمت‌پور فیلمهای راه‌یافته به بخش‌های رقابتی این جشنواره را داوری می‌کنند.

جواد پورصمد، حسن غفاری و رئوف محسنی شرق نیز عکس‌های متقاضی حضور در شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا را انتخاب کرده و آثار راه‌یافته به رقابت این بخش را داوری می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.