کد خبر: ۲۰۹۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۴۸ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد شهریه مدارس غیردولتی در کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عبدی صفایی گفت: نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس شاخصه هایی همچون اجاره‌بها ، هزینه پرداختی به کارکنان ، تجهیزات و امکانات، فعالیت های تربیتی و آموزشی ، مقطع تحصیلی تعیین شده است.
وی اظهار کرد: در مقطع ابتدایی حداقل شهریه مصوب پنج میلیون و۶۰۰ هزارتومان و حداکثر نه میلیون تومان، متوسطه اول حداقل ۶ میلیون و سیصد هزار تومان و حداکثر 12 میلیون و 500 هزار تومان و متوسطه دوم حداقل هفت میلیون و ۷۰۰هزار تومان و حد اکثر دوازده میلیون و 860 هزارتومان است.
رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: پرداخت شهریه مکمل توسط اولیای دانش آموزان اختیاری است.
صفایی تاکید کرد: مدیران و موسسان موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب نمایند.
رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: با ابلاغ شهریه نهایی، قرارداد مالی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه با مُهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا ولی قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: اولیاء گرامی می توانند هرگونه شکایت از نحوه ثبت نام و هزینه های دریافتی را از طریق سامانه مشارکت های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیری نمایند.
وی به نحوه استعلام شهریه مدارس غیردولتی اشاره کرد وگفت: والدین محترم می توانند با مراجعه به لینک https://mosharekatha.ir/home/estelamShahriye و وارد نمودن مشخصات مدرسه غیردولتی یا غیر انتفاعی مورد نظر خود از میزان شهریه مصوب آگاهی یابند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
رئیس بی کیاست و بی خبر ازحوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
این هم شاهکاردولت به ظاهرمردمی که شهریه ها را هوایی تصویب کرد و نسبت به سال گذشته پنج میلیون وپانصد هزار تومان افزایش دادن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی