کد خبر: ۲۰۸۸۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۰۲ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
یادداشت دریافتی
عصر دنا: تخریب علی آراوند به صورت کور کورانه و مهندسی شده توسط کسانی که خود و هوادارانشان اورا رقیب انتخاباتی و ذی نفوذ می دانند، نمی تواند  خللی بر فرایند پیشرفت واقبال ایشان وارد نماید،چون مردم در عصر دانایی و فناوری به سر می برند و باقضاوت، داوری و شناختی که نسبت به افراد و شخصیت های سیاسی دارند،فریب هیاهو و تبلیغات کاذب کاسه لیس های دوره گرد را نمی خورند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یادداشت دریافتی_چند روز پیش از طرف هواداران یکی از کاندیدا متنی را تدوین نمودند و از طریق یکی از سایت های خبری انتشار دادند که در آن متن سعی شده بود به منطور تخریب عمدی آراوند حضور او را کم رنگ جلوه دهند و اشاره ای تحت عنوان *نو ظهور* داشتند. 

همانطور که استحضار دارید هر ظهوری آبستن یک انقلاب است و هر انقلابی حامی پیام یک تغییر است؛ مکمل آن آراوند کسی است که تاکنون در این دوره با حضور و ظهور خود یک انقلاب انتخاباتی را بوجود آورده است و در نهایت خروجی این انقلاب انتخاباتی را خودش با یک شگفتی رقم خواهد زد. 

 تحلیل شما در مورد انتخابات برعکس واقعیت و وضعیت موجود می باشد؛ چون همه می دانند که *علی  آراوند*بزرگترین و قویترین پایگاه نسبی، سببی،ا اداری و اجتماعی را دارد، ولی رویکرد کاری ایشان طوری است که خود و مجموعه حامی ایشان چراغ خاموش وبدون هیاهو مسیر را طی می کنند.

جامعه ی فرهنگیان، بیشترین جامعه آماری وتاثیر گذار ترین گروه در مسائل سیاسی،اجتماعی وفرهنگی هستند،علی آراوند یکی از فرهنگیان بنام استانی و یک چهره خوشنام دربین بین مردم می باشند، قضاوت های سطحی،سلیقه‌ای،هدفمند و طراحی شده، نمی تواند باعث انحراف نظر مردم در حمایت از ایشان شود.

به استناد بیانیه گام دوم انقلاب، دال بر جوان گرایی و نخبه پروری؛حضور و ظهور چهره های نخبه و توانمند مثل علی آراوند لازم و ضروری است. 

نیک می‌دانید که تحلیل شما در مورد کسانی بود که همگی به اندازه کافی  فرصت داشتند و مردم نسبت به کارنامه همه ی آنها اشراف کامل دارند؛ آراوند دربین این مجموعه تنها کسی است که تاکنون از توان خود استفاده  نموده وبرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی *برنامه* دارد.

تخریب علی آراوند به صورت کور کورانه و مهندسی شده توسط کسانی که خود و هوادارانشان اورا رقیب انتخاباتی و ذی نفوذ می دانند، نمی تواند  خللی بر فرایند پیشرفت واقبال ایشان وارد نماید،چون مردم در عصر دانایی و فناوری به سر می برند و باقضاوت، داوری و شناختی که نسبت به افراد و شخصیت های سیاسی دارند،فریب هیاهو و تبلیغات کاذب کاسه لیس های دوره گرد را نمی خورند؛ چاپلوسان بدانند که تبلیغات کاذب به قصد تخریب تضییع حق الناس است؛

از مکافات عمل غافل مشو/

گندم از گندم بروید،جو زجو 

سفره الهی چنان وسعتی دارد که هر انسانی می تواند باتوجه به ظرفیت و وسعت نظرش از مواهب الهی و نعمت های خدادادی استفاده نماید. 

کوته فکری و تنگ نظری نمی تواند به کام کسی خوش آید

پس رعایت اخلاق و انتخاب شاخص‌های مهم فرهنگی و اجتماعی  بهتر می توانند الگو پذیری وجامعیت را رقم بزنند.

جمعی از فرهنگیان شهرستان بویراحمد

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
کاسه لیس های دوره گرد دقیقا مصداق گروهک مجازی نماینده ی فعلی است که همچون مار زخم خورده به عالم و آدم نیش می زنند چون می دانند کارشان تمام است البته همچون مار زخمی و ناتوان بالاخره مجبورند بدن خود را گاز بگیرند
زیلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
زیلایی یکپارچه تو را میخواند.... زنده باد دکتر علی آراوند
تا پای جان درکنارت خواهیم ماند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
اگر دکترآراوند تا آخر بمانند وصحنه راترک نکنند ازروشنفکر رای بیشتری بدست میاورند
پاسخ ها
..
| Germany |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
استاد آراوند به هیچ وجه کنار نمیکشد و تا اخر می ماند انشاالله
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
درود بر دکتر آراوند دانشمندواندیشمند انقلابی
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
عصر دنا و آراوند محبوبیت هر دو شما به یک اندازه فقط نصف خانوادتون قبولتون دارند .
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
بهتر و جنابعالی و امسالت هسن که یه پوس پیازی هم نیرزیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین