تاریخ انتشار:۱۶:۱۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: در روزهای اخیر خط تخریب نیروهای اصیل جریان انقلاب در استان شدت گرفته و در این بین تحلیل و تفسیرهای متعددی در خصوص دلیل و چرایی این تخریب و عوامل آن در استان وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: با روی کار آمدن دولت مردمی انتظار و توقع این بود که نیروهای اصیل جریان مردمی و آنهایی که برای به ثمر نشستن دولت در تراز انقلاب خون دل خورده بودند در کسوت مدیریت به مردم خدمت کنند.

نیروهایی که حتی اتاق و صندلی کار در دولت به اصطلاح تدبیر و امید از آنها دریغ شده بود و در استان کهگیلویه و بویراحمد به بدترین شکل ممکن مورد نوازش دولتمردان استانی و برخی نمایندگان مجلس قرار گرفته بودند.

طی ۸ سال دولت روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای فکری جریان انقلاب از همه مسند‌های مدیریتی قلع و قمع شده بودند و همه امیدها به روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی بود تا دوباره خلعت خدمت به مردم بر تن این دسته از نیروهای فکری بی‌ادعا پوشانده شود.

اما با شکل‌گیری دولت مردمی به دلیل دخالت‌های بی‌حد و حصر نمایندگان مجلس در امور عزل و نصب‌ها گاه افرادی برای تصدی پست‌ها و مناصب معرفی شدند که قرابتی با جریان دولت مردمی نداشتند و یا اگر نیروی واقعی از سوی جریان انقلاب از سوی استاندار و بدنه جریان معرفی می‌شد به دلیل کارشکنی‌ها با آنها موافقت نمی‌شد.

شرح مفصل داستان بکارگیری مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در این وجیزه نمی‌گنجد اما اکنون هجمه به روی نیروهای فکری و همان معدود نیروهای اصیل انقلاب در استان است.

در روزهای اخیر خط تخریب نیروهای اصیل جریان انقلاب در استان شدت گرفته و در این بین تحلیل و تفسیرهای متعددی در خصوص دلیل و چرایی این تخریب و عوامل آن در استان وجود دارد.

اول اینکه همزمان با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی گردان تخریبچی به فرماندهی تفکر «با روحانی به جهنم می‌رویم و با رئیسی به بهشت نمی‌رویم» برای هموار شدن مسیر حرکت خود حتی در دولت مردمی با استفاده از آلات و رسانه‌های اجاره‌ای در پی تخریب نیروهای اصیل جریان انقلاب هستند تا آنها را به گوشه رینگ هدایت کرده و آینده خود را بیش از پیش تضمین کنند.

اما فرضیه بعدی در خصوص تخریب نیروهای جریان اصیل انقلاب به برخی افراد تازه به دوران رسیده و بی‌هویت برمی‌گردد که به زعم خود از گسترش دایره نفوذ نیروهای واقعی انقلابی در هراس بوده و به همین دلیل فرصت را برای زدن و تخریب مغتنم شمرده تا این گونه سد راه موفقیت و محبوبیت فزاینده معدود نیروهای واقعی جریان انقلاب شوند.

البته متاسفانه طی چند روز اخیر تحلیل‌ها و تفسیرهای دور از واقع زیادی شایع شده که امید است در حد شایعه باقی بماند مبنی بر اینکه از درون خود مجموعه این خط تخریب فرماندهی می‌شود که البته به دلیل هوشمندی مسئولان ارشد استانی به ویژه استاندار قطعاً چنین تحلیلی با واقعیت مطابقت ندارد.

برچسب ها: جریان انقلاب
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین