تاریخ انتشار:۱۵:۵۹ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور پل بریم گچساران حد فاصل پل کلاغ نشین امام زاده جعفر با سرعت در حال انجام است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عابد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از برخی پروژه های در دست اجرا گچساران بازدید و پیشرفت آنها بررسی شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور پل بریم گچساران حد فاصل پل کلاغ نشین امام زاده جعفر با سرعت در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: محور شریانی بابامیدان پل بریم باشت گچساران و بهبهان از جمله معابر پر ترافیک محل عبور زوار اربعین حسینی است.

محمدی عنوان کرد: در راستای ایمن سازی و طرح بزرگ آماده سازی تردد زوار اربعین حسینی صورت گرفت.

  وی گفت: شروع عملیات اجرایی پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور پل بریم گچساران حد فاصل پل کلاغ نشین امام زاده جعفر با سرعت در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه ۳۱۳ میلیارد ریال است خاطرنشان کرد: لکه گیری در این محور ۵۶۰۰۰ مترمربع و روکش آسفالت ۵۰۸۵۰۰ متر مربع است.

محمدی بیان کرد: پروژه بهسازی‌ و اجرایی عملیات سه دستگاه ابنیه فنی راه روستایی در منطقه ی محروم رودبال گچساران از دیگر طرح های درحال اجراست.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۳ درصدی این پروژه افزود:هزینه ی اجرایی این پروژه ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری و استانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این پروژه با برنامه زمان بندی ارائه شده توسط پیمانکار تا پایان شهریور به اتمام می رسد.

محمدی اضافه کرد: در سال‌های گذشته به جای ابنیه فنی (پل ها) ، آبنما احداث شده که مشکلات زیادی برای اهالی منطقه ایجاد کرده بود که با پیگیری های مردمی و درخواست مسئولان شهرستانی این پروژه با احداث 3 دستگاه پل با دهانه های 3 متری، 4 متری و 5 متری و بهره مندی حدود 40 خانوار روستایی با جمعیت 100 نفر روستایی و دامدار از نعمت این پل ها بهرمند خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این معبر روستایی 5 کیلومتری، شرایط کنونی به صورت اسفالته دارای وضعیتی نامناسب است که در صورت تأمین اعتبار بعد از پایان ابنیه فنی، عملیات اجرایی روکش آسفالت را در دستور کار قرارخواهیم داد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین