تاریخ انتشار:۱۵:۵۸ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: نانوایی معروف و متخلف یاسوج به علت گرانفروشی پلمب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: یکی از معضلات و مشکلات اصلی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات عدیده نانوایی‌ها برمی‌گردد نانوایی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد چنان وضعیت بدی دارند که مردم به دلیل کیفیت پایین و همچنین گران فروشی‌های ممتد از این وضعیت خسته و عاصی شده‌اند.

در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آن گونه که مردم در گزارش‌های مردمی به خبرنگاران می‌گویند تعداد نانوایی‌های با پخت نان با کیفیت حتی به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد.

اما تعزیرات حکومتی در چند وقت اخیر عزمی جزم برای مقابله با نانوایی‌های متخلف در سراسر استان داشته و در همین خصوص یک نانوایی معروف و متخلف و گران فروش طی روزهای گذشته توسط تعزیرات پلمپ شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان اینکه هیچگونه تعارفی با نانوایی‌های متخلف نداریم گفت: این نانوایی متخلف و گران فروش را در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پلمب کردیم تا درس عبرتی برای سایر متخلفین باشد.

به گزارش فارس طی گزارش‌های مختلف همواره تخلفات عدیده برخی نانوایی‌ها در رسانه‌ها به تاکید شده بود که برای مثال فروش نان کنجدی بالاتر از دو برابر قیمت نان ساده بوده در حالی که حتی دو گرم کنجد هم برای هر قرص نان استفاده نمی‌شود.

قضیه به این شرح است که برخی نانوایی‌ها نان ۱۵۰۰ تومانی را تنها با افزودن ۲ تا ۳ گرم کنجد به قیمت ۳۰۰۰ تومان به خورد مردم می‌دهند یعنی این که نانوایی هر کیلوگرم کنجد را در بازار به قیمت بیش از 1.5 میلیون تومان خریداری می‌کنند در حالی که قیمت هر کیلوگرم کنجد بیش از 80 هزار تومان در بازار نیست و به این می‌تان گفت ابر تخلف نانوایی‌ها متخلف.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین