کد خبر: ۲۰۸۶۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۱۷ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: در مجموع حملات اخیر رسانه‌ها به معاون فسادستیز استاندار ممکن است به دلایل مختلفی صورت گرفته باشد. این دلایل شامل تأثیرگذاری و قدرت معاون فسادستیز، منافع شخصی و گروهی، رقابت و رقبا، تفاوت‌های ایدئولوژیک و سیاسی، عدم رضایت از اقدامات و تلاش‌ها و سایر عوامل می‌باشد. رسانه‌ها ممکن است با تحریف اخبار، انتشار اطلاعات ناصحیح و توهین به معاون فسادستیز استاندار، سعی در تضعیف و کاهش تأثیر و اعتبار او داشته باشند. با این حال، بررسی شواهد و سابقه این نوع حمله های رسانه ای ترکیبی از عوامل فوق قابل باور است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یادداشت دریافتی- سعید ناصح پور: در چند ماه اخیر، مرادعلی پیوند؛ معاون پشتیبانی استانداری با تلاش برای مبارزه با فساد و طایفه گرایی، به عنوان یک شخصیت مهم و تأثیرگذار در سطح استان، شناخته شده است. اما اخیراً او مورد حمله و انتقادات شدیدی از سوی برخی رسانه‌های فاسد و باجگیر قرار گرفته است که با انتشار اخبار تحریف شده و توهین به وی، سعی در تضعیف تأثیر و اعتبار او دارند.

حملات و انتقاداتی که معاون پشتیبانی استانداری اخیراً متحمل شده است، نشان از تأثیر و اهمیت کار او در مبارزه با فساد و طایفه گرایی دارد. رسانه‌های فاسد و باجگیر که به دنبال حفظ منافع خود هستند، با تحریف اخبار و توهین به این شخص، سعی در تضعیف تأثیر و اعتبار او دارند. این حملات به طور مستقیم به تلاش‌های معاون پشتیبانی استانداری برای ارائه اطلاعات صحیح و بی طرفانه و همچنین تأثیرگذاری در تصمیمات سیاسی و اجتماعی، آسیب می‌رساند.

با این حال، این حملات نیز نشان از ترس و نگرانی رسانه‌های فاسد و باجگیر از تأثیر و قدرت معاون پشتیبانی استانداری در جامعه دارد. تلاش‌های او برای مبارزه با فساد و طایفه گرایی، به عنوان یک تهدید جدی برای منافع و قدرت این رسانه‌ها محسوب می‌شود. بنابراین، حملات و انتقادات آن‌ها نمایانگر اهمیت و تاثیرگذاری کار او در جامعه است.

چه افرادی پشت این تحریف هستند؟

معمولاً، در حملات و تحریفات رسانه‌ای علیه یک شخص، افراد و گروه‌های مختلفی ممکن است دست داشته باشند. این افراد و گروه‌ها می‌توانند شامل عوامل زیر باشند:

۱. رسانه‌های فاسد: افراد و سازمان‌هایی که به منافع شخصی یا گروهی خود تمایل دارند و از رسانه برای تحقق این منافع استفاده می‌کنند. آن‌ها ممکن است با تحریف و تغییر حقایق، تصاویر منفی از شخص مورد نظر ایجاد کنند. از سوی دیگر خود رسانه‌های باجیگر نیز در مرحله نخست با دستاویز دادن مسائل کم اهمیت حمله رسانه‌ای می‌کنند و پس از مدتی با شخص مورد حمله قرار گرفته به تفاهم رسیده و با یک قرارداد عقب نشینی می‌کنند و پس از آن هیچ خبری درباره آن شخص مشاهده نمی‌شود.

۲. باند‌های فساد: گروه‌هایی که در فساد و فعالیت‌های غیرقانونی و طایفه‌گرایی دست دارند. آن‌ها ممکن است با تحریف خبر‌ها و انتشار اطلاعات ناصحیح، سعی در تضعیف شخص مبارزه‌کننده با فساد و طایفه‌گرایی داشته باشند.

۳. رقبا و حریفان: شخصیت‌ها یا گروه‌هایی که در همان زمینه فعالیت می‌کنند و تأثیر و قدرت شخص مبارزه‌کننده را به خطر می‌اندازند. آن‌ها ممکن است با تحریف اخبار و توهین به شخص، سعی در کاهش تأثیر و اعتبار او داشته باشند.

حتی افرادی که به نظر می‌رسد در مبارزه با فساد و طایفه گرایی حمایت می‌کنند، نیز ممکن است در برخی موارد به دلایل شخصی یا سیاسی، در تحریف و تضعیف تأثیر این شخص دست داشته باشند. اما با بررسی شواهد و سابقه این نوع حمله‌های رسانه‌ای ترکیبی از عوامل فوق قابل باور است.

دلایل حملات اخیر رسانه‌ها به معاون فسادستیز استاندار می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

۱. تأثیرگذاری و قدرت: معاون فسادستیز استاندار با تلاش برای مبارزه با فساد و طایفه گرایی، به عنوان یک شخصیت مهم و تأثیرگذار در سطح استان شناخته شده است. این تأثیر و قدرت می‌تواند برخی رسانه‌ها را نگران کند و آن‌ها را به اقداماتی همچون تحریف اخبار و توهین به او ترغیب کند تا تأثیر و اعتبار او را کاهش دهند.

۲. منافع شخصی و گروهی: برخی رسانه‌ها ممکن است به دلیل منافع شخصی یا گروهی خود، مخالف باشند با برنامه‌ها و تلاش‌های معاون فسادستیز استاندار. این منافع می‌تواند شامل نفع مالی، قدرت و تأثیر، محافظه‌کاری در برابر تغییرات و شکستن قوانین و مقررات باشد. در نتیجه، آن‌ها ممکن است با تحریف اخبار و انتشار اطلاعات ناصحیح، سعی در تضعیف معاون فسادستیز استاندار داشته باشند.

۳. رقابت و رقبا: در برخی موارد، حملات رسانه‌ای ممکن است از سوی رقبا وحریفان شخص معاون فسادستیز استاندار صورت گیرد. این رقابت و رقبا ممکن است در حوزه‌های مختلفی از جمله سیاست، قدرت، تأثیر و منافع مالی بروز کند. رقبا ممکن است با تحریف اخبار و انتشار اطلاعات ناصحیح، سعی در کاهش تأثیر و اعتبار معاون فسادستیز استاندار داشته باشند و از این طریق به منافع خود دست یابند.

۴. سیاست و تفاوت‌های ایدئولوژیک: حملات رسانه‌ای به معاون فسادستیز استاندار ممکن است ناشی از تفاوت‌های ایدئولوژیک و سیاسی باشد. برخی رسانه‌ها ممکن است به دلیل تفاوت در دیدگاه سیاسی و ایدئولوژیک، معاون فسادستیز استاندار را هدف قرار داده و با تحریف اخبار و توهین به او، سعی در تضعیف او داشته باشند.

۵. عدم رضایت از اقدامات و تلاش‌ها: حملات رسانه‌ای ممکن است ناشی از عدم رضایت برخی افراد و گروه‌ها از اقدامات و تلاش‌های معاون فسادستیز استاندار باشد. این افراد و گروه‌ها ممکن است مخالف باشند با برنامه‌ها و سیاست‌های او و در نتیجه با تحریف اخبار و توهین به او، سعی در تضعیف و کاهش تأثیر و اعتبار او داشته باشند.

همچنین، لازم به ذکر است که دلایل حملات رسانه‌ای می‌تواند ترکیبی از عوامل مذکور و سایر عوامل ناشناخته باشد.

در مجموع حملات اخیر رسانه‌ها به معاون فسادستیز استاندار ممکن است به دلایل مختلفی صورت گرفته باشد. این دلایل شامل تأثیرگذاری و قدرت معاون فسادستیز، منافع شخصی و گروهی، رقابت و رقبا، تفاوت‌های ایدئولوژیک و سیاسی، عدم رضایت از اقدامات و تلاش‌ها و سایر عوامل می‌باشد. رسانه‌ها ممکن است با تحریف اخبار، انتشار اطلاعات ناصحیح و توهین به معاون فسادستیز استاندار، سعی در تضعیف و کاهش تأثیر و اعتبار او داشته باشند. با این حال، بررسی شواهد و سابقه این نوع حمله‌های رسانه‌ای ترکیبی از عوامل فوق قابل باور است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
غیر از تلاش برای بزرگ نمایی و برتر بینی هیچ رمز ورازی وجود ندارد .کدام ایدئولوژی ..برادر عزیز آقای ناصح پور این همه اغراق وتملق چرا طرف خودش در نتیجه یک تالی ...شده دکتر ومعاون استاندار بعد شما با این حجم از کلماتی که خود آقای پیوند هم قادر به تفسیر وقبول آن نیست حرف از فساد ستیزی اایشان می زنید .تعجب اینکه چنین متن خالی از مضمون واز سر تعصب در سایتی مثل عصر دنا منتشر میشود ..شما چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
برو از ایشان بپرس دریک‌جمله اید ئولوژی را تعریف کن اگر تونست ....کدوم ایدئولوژی وسیاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
پیوند مردی مردم باور و عمل گرا
اگاه
|
Germany
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
پسرعموشه.... ـ در استخدام کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
پشت پرده ی همه ی این جار و جنجال کردن ها علیه دکتر پیوند گروهک رسانه ای منتسب به نماینده ی ضعیف فعلی بویراحمد قرار دارد که تنها ملاک شان فقط انتصاب های فامیلی و طایفه ای است و هیچ ایدئولوژی خاصی هم ندارند چون اصلا با این مفاهیم آشنا نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
دکتر پیوند نیروی اصیل انقلابی است و گروهک طایفه گرا حزب بادی هستند
انقلاب
|
Brazil
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
ظلم ستیزی در کنار ...و ...پارادکس جالبی است
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
کدوم فساد ستیزی؟!!!! خود معاون از طریق ....بورسیه شده و غیر قانونی هیات علمی شده ؟؟
اون وقت شما باتمام چاپلوسی دارین سرپوش میذارید؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
فقط بزرگ نمایی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
فاسدان مفت خور دردولت مردمی بایدجمع شوند تامردم اینهمه مکافات نکشن افرین برشجاعت دکتر پیوند مرد توانمند و شجاع ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
اسوه رانت و زدوبند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین